راه درمان فیبروم ساب سروزال


 

آدرس مطب: تهران، اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش کوچه نوزدهم، ساختمان بانک سامان، پلاک 24، طبقه 4، واحد 7

فیبروم های رحمی که همچنین میوم دارند، تومورهای عضلانی خوش خیمی هستند که در رحم رشد می کنند و به ندرت تبدیل به سرطان می شوند. البته اگر دچار فیبروم شده باشید بدین معنا نیست که به سرطان رحم مبتلا می شوید.


راه درمان فیبروم ساب سروزال

فیبروم ها از لحاظ اندازه، شکل و محل قرارگیری با هم تفاوت دارند و می توانند در رحم، روی دیواره رحم یا بر روی سطح آن رشد کنند. همچنین ممکن است با ساختاری شبیه به ساقه یا تنه به رحم شما متصل شده باشند.
برخی از آنها آنقدر کوچک هستند که با چشم به تنهایی در حین معاینه لگنی قابل مشاهده نیستند و برخی دیگر می توانند چنان بزرگ شوند که اندازه و شکل رحم را تحت تاثیر قرار دهند.
فیبروم های رحمی معمولا در زنان در سنین باروری یعنی زنان 3 تا 4 ساله رشد می کنند اما در هر سنی ممکن است ظاهر شوند. در این مقاله به بررسی انواع فیبروم و توضیح هر یک می پردازیم.

فهرست
انواع فیبروم یا میوم
فیبروم ساب سروزال
فیبروم اینترامورال
فیبروم ساب موکوزال
گرید یا درجات فیبروم
تعداد فیبروم ها
الگوی فیبروم ها 


 

دسته بندی های متفاوتی برای فیبروم ها وجود دارد اما با این حال فیبروم ها سه نوع اصلی دارند:
فیبروم ساب سروزال، فیبروم اینترامورال و فیبروم ساب موکوزال
که در ادامه به توصیف هر کدام از آنها می پردازیم.


مقاله مرتبط: آشنایی با علائم فیبروم رحمی 


 

 این فیبروم ها عمدتا بیرون از رحم در درون حفره شکم یا حفره لگن رشد می کنند. همانند همه فیبروم ها، فیبروم های ساب سروزال نیز از لحاظ اندازه متفاوت هستند. به این دلیل که این نوع فیبروم در حفره شکمی رشد می کند، ممکن است پیش از ایجاد هرگونه علامتی بسیار بزرگ شود. هنگامی که درباره فیبروم ها غول آسا می شنوید که ممکن است به اندازه یک هندوانه (یا بزرگتر) باشند، این نوع فیبروم ها معمولا از نوع ساب سروزال هستند. فیبروم های ساب سروزال، اگر موجب علامتی شوند، عمدتا شامل نفخ یا فشار آمدن به مثانه است که می تواند منجر به تکرر ادرار شود یا به روده فشار می آورند که منجر به یبوست می شود. با این وجود در اکثر موارد، فیبروم های ساب سروزال موجب پیدایش هیچ علامتی نمی شوند. 


 

کلمه مورال به معنی دیوار است. فیبروم اینترامورال، فیبرومی است که در دیواره رحم رشد می کند و در دیواره رحم هم باقی می ماند. از لحاظ تکنیکی، تمام فیبروم ها به صورت فیبروم اینترامورال شروع به رشد می کنند اما بعدا به صورت دیگری تکامل می یابند.
فیبروم های اینترامورال موجب علامتی نمی شوند تا هنگامی که به اندازه بحرانی برسند. فیبروم هایی که درون دیواره رحم رشد می کنند، فضای محدودی دارند و به سرعت رشد آنها منجر به راندن آنها در دو جهت می شود که یا حفره رحم است که در این صورت تبدیل به فیبروم ساب موکوزال می شوند و یا در جهت حفره شکمی رشد می کنند که منجر به فیبروم ساب سروزال می شود.
زنانی که دچار فیبروم اینترامورال هستند، ممکن است دچار خونریزی قاعدگی شدید شوند که البته در همه افراد مبتلا، چنین نیست. با رشد فیبروم به سمت حفره رحم، علائم خونریزی شدید قاعدگی می شود. فیبروم های اینترامورال همچنین می توانند احتمال ناباروری و سقط جنین را افزایش دهند. 


 

فیبروم های ساب موکوزال اغلب در نزدیکی حفره رحم هستند. فیبروم های ساب موکوزال حتی آنهایی که قطرشان از 2 یا 3 سانتی متر نیست می توانند موجب خونریزی قاعدگی طولانی و شدید شوند. دلیل آن بسیار ساده است زیرا رگ های خونی سطحی درون فیبروم ها اغلب در انتهای قاعدگی پاره می شوند و منجر به خونریزی زیادی می شود که حتی ممکن است نیازمند بستری شدن و تزریق خون شود.
جدا از خونریزی های شدید قاعدگی، فیبروم های ساب موکوزال معمولا منجر به ناباروری و سقط جنین نیز می شوند. حتی هنگامی که بارداری به طور کامل بدون مشکل طی شود، فیبروم های ساب موکوزال می توانند موجب زایمان زودرس شوند.

چنانچه شما هم از علائم فیبروم رحمی رنج می برید می توانید جهت دریافت خدمات تخصصی درمانی و کنترل آن به خانم دکتر ذاکرین جراح و متخصص زنان مراجعه کنید. شما می توانید در صورت نیاز برای دریافت وقت مشاوره و ویزیت با شماره 2144463475 تماس حاصل فرمایید.



 

سیستم درجه بندی فیبروم تنها برای فیبروم های ساب موکوزال کاربرد دارد و به شرح زیر است:
• فیبروم ساب موکوزال با گرید صفر: فیبروم ها به طور کامل (بین 9 تا 1 درصد) درون حفره رحم قرار دارند
• فیبروم ساب موکوزال با گرید یک: فیبروم ها بین 5 تا 9 درصد موارد درون رحم قرار دارند.
• فیبروم ساب موکوزال با گرید دو: فیبروم ها بین تا 49 درصد موارد درون رحم قرار دارند.

این سیستم به جراح زنان و زایمان کمک می کند تا تشخیص دهد که جراحی کدام فیبروم ها راحت تر و کدام سخت تر است که روشی مهم برای تعیین بهترین نوع جراحی نیز می باشد.
به طور کلی فیبروم های با گرید صفر آسان ترین مورد برای جراحی هستند در حالی که جراحی فیبروم های با گرید دو سخت ترین مورد می باشند.

بخوانید: از علل به وجود آمدن فیبروم چه می دانید؟ 


 

تفاوت زیادی در رابطه با تعداد فیبروم ها در میان زنان وجود دارد. بسیاری از زنانی که با خونریزی های شدید و طولانی مدت قاعدگی مراجعه می کنند اغلب یک یا دو میوم بزرگ دارند که مسئول عمده علائم آنها هستند. در دیگر موارد، حتی دیده شده که زنان از بیست تا فیبروم کوچک دارند که هر کدام کمتر از یک سانتی متر هستند. 


 

در این بند درباره الگوهای متفاوتی که ظاهر فیبروم ها ممکن است داشته باشند، صحبت می کنیم:

• فیبروم های تکی
در بسیاری از زنان که ممکن است با مشکلاتی از جمله ناباروری یا خونریزی شدید قاعدگی مراجعه کنند، تنها یک فیبروم دیده می شود. اندازه این فیبروم ممکن است متفاوت باشد. با اینکه جراحی فیبروم تکی مانع رشد فیبروم های دیگر نمی شود اما در اغلب موارد، دیگر فیبرومی رشد نمی کند.

• چندین فیبروم کوچک
مشاهده چندین فیبروم کوچک (بین 4 تا 2 تا) که معمولا هر کدام کوچکتر از 2 سانتی متر هستند در میان زنان دیده می شود. در حالی که جراحی این فیبروم ها می تواند علائم را کاهش دهد اما احتمالا جراحی و برداشتن آنها ممکن نخواهد بود. در زنان جوان (کمتر از 4 سال) دچار این الگو، اگر یکی از فیبروم ها مورد جراحی قرار نگیرد ممکن است فیبروم شروع به رشد نماید و بزرگ شود.

• الگوی مختلط
برخی زنان ممکن است الگوی مختلطی داشته باشند بدین معنی که دچار یک یا دو فیبروم بزرگ غالب همراه با چند فیبروم کوچکتر باشند. همانطور که انتظار می رود، وجود چندین فیبروم کوچک می تواند در زنان جوان زیر 4 سال مشکل ساز باشد و جراحی تنها 2 یا 3 فیبروم نیز کافی نیست زیرا باقی فیبروم ها ممکن است دوباره شروع به رشد کنند.



بخوانید: درمان قطعی فیبروم رحمی

خونریزی شدید قاعدگی بدترین علامت فیبروم های رحمی است که حتی می تواند فرد مبتلا را مجبور به تزریق خون کند. برای کنترل علائم و درمان فیبروم رحمی خود می توانید به خانم دکتر متین ذاکرین جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات و دریافت وقت مشاوره و معاینه با شماره 2144463475 تماس حاصل فرمائید.

اگر در مورد این مقاله سوال یا ابهامی دارید در بخش کامنتهای زیر همین مقاله بپرسید. خانم دکتر ذاکرین در اسرع وقت جوابگوی سوال شما خواهند بود. برای دریافت پاسخ خود به همین صفحه مراجعه کنید.

لطفا خطاهای ورودی زیر را تصحیح کنید :


سلام سایزش بزرگه جراحی بشین

سلام محل پولیپ و سایز مهمه اگه جاش با بارداری تداخل نداره میشه باردارشین اما خطر سقط هست

سلام بهتره باردار بشی و اگر بعد از مدتی اقدام باردار نشدی به فکر جراحی باشی.


سلام احتمالا خیر.



شنبه ها
11 صبح تا 5 عصر

راه درمان فیبروم ساب سروزال


یکشنبه ها
11 صبح تا 8 شب


سه شنبه ها
11 صبح تا 8 شب


پذیرش تنها و تنها با دریافت وقت قبلی



نوبت دهی با تلفن گویا


21-42198555


تماس با منشی و نوبت دهی فوری


(شنبه تا چهارشنبه ساعت 1 تا 18)


21-44463475


پیجی مفید با بیش از 1 هزار فالوئر


لطفا خطاهای ورودی زیر را تصحیح کنید :

لطفا خطاهای ورودی زیر را تصحیح کنید :

آدرس مطب: اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش کوچه نوزدهم، ساختمان بانک سامان، پلاک 24، طبقه 4، واحد 7


تلفن گویا جهت نوبت دهی:         21-42198555


تماس با منشی جهت نوبت دهی فوری:     44463475-21


پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

نشانی و تماس با مراکز لیزر موهای زائد سراسر کشور

تهران اسکین – زیبایی ، پوست و لیزر موهای زاید در کشور | دستگاه لیزر مو |بهترین کلینیک لیزر مو

محتوای این صفحه

تنها مرکز معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و لیزر موهای زائد در سراسر کشور (با کیفیت یکسان)

**************************************

راه درمان فیبروم ساب سروزال

نشانی و شماره تماس دهها مرکز لیزر موی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران (برای دیدن مراکز لیزر ادامه نوشته را ببینید یا روی شهر مورد نظرتان در لیست زیر کلیک کنید)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی(دولت)  (دستگاه اسکلپیون Mediostar 218) 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پونک تهران ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاههای دایود و الکساندرایت آپوجی آمریکا قویترین تکنولوژی دنیا)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اهواز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد زنجان ؛ اینجا کلیک کنید(مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد همدان؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بابل ؛ اینجا کلیک کنید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد سنندج (کردستان) ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت 218)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرج ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمان ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد یزد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

**************************************

سایت گروه پزشکان تهران اسکین سایتی است شخصی که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. سایت تهران اسکین با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 3366 به عنوان یکی از بزرگترین منابع تخصصی اطلاع رسانی لیزر و زیبایی در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند.

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.سایت تهران اسکین در حال حاضر دارای  4 مطب تخصصی همکار فعال در تهران و چندین مطب همکار فعال در شهرستانهای ایران است.

برای دیدن نشانی مراکز لیزر لطفا ادامه نوشته را ببینید.

شریعتی (دولت)

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar 218 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر خانم دکتر نفیسه جوادی جراح زیبایی و پوست و متخصص لیپوساکشن و زیبایی می باشد.

 

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر الکس در شعبه شمال تهران اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز تخصصی: شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

22612171 _ 21
2261218 _ 21761748 _ 92

پونک

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه پلاتینیوم 217 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر دکتر  امینی علوی می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر در شعبه غرب تهران اینجا کلیک کنید)

دکتر  امینی علوی (پزشک عمومی)

  پوست ،مو و زیبایی

 

راه درمان فیبروم ساب سروزال

نشانی مرکز تخصصی پونک: انتهای اشرفی اصفهانی چهار دیواری روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی ساختمان شادی طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی،مطب خانم دکتر امینی

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 بعدازظهر)

21-44813133

44834176_21

 

اصفهان

 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه دایود (olive) سوپرانو و همچنین الکساندرایت آپوجی (apogee) ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (برترین برند تولید کننده لیزر در دنیا)،خدمات تزریق بوتاکس وژل و لاغری موضعی، مشاوره تغذیه،خدمات تناسب اندام و لاغری و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

 

نشانی مرکز اصفهان: دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان99، طبقه 1 واحد 13 نشانی لیزر اصفهان روی نقشه گوگل (کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود و الکساندرایت است.شما میتوانید با مشاوره تلفنی با این مرکز بهترین انتخاب درمانی را داشته باشید.

شماره های تماس (شنبه-چهارشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

31-36633126

31-36639913

مشهد

در این مرکز تخصصی خدمات لیزر با دستگاه دایود با تکنولوژی لیزر دایود الیو ، این شعبه زیر نظر دکتر زهرا خانی متخصص پوست و جراح پوست,مو,زیبایی و لیزر می باشد.

(برای مشاهده لیست قیمت های لیزر دایود در مشهد اینجا کلیک کنید)

دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست و زیبایی

  متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر درمانی

شماره های تماس و نشانی (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب):

مشهد,احمد آباد,خیابان عرف,عارف 3,پلاک 26

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):.

915784617

51-38463883

اهواز

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه دایود با تکنولوژی سوپرانو ،خدمات تزریق بوتاکس وژل  و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

این شعبه زیر نظر دکتر محمد علی زکی زاده می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در اهواز اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز شماره 4:

اهواز،سپيدار، سه راهي باهنر، جنب داروخانه دكتر قبله شناس، مطب دكتر زكى زاده

شماره های تماس (صبح ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 21)

خانم زمانى: 91692472

ساير شماره ها:

61-329188

6132277


رشت

در این مرکز، خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود پلاتینیوم ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر معصومه امامی سیکارودی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر رشت اینجا کلیک کنید)

دکتر معصومه امامی سیگارودی

عضو انجمن لیزر ایران

فارغ التحصیل رشته پوست،مو و زیبایی از دانشگاه YSMU

نشانی مرکز تخصصی رشت: رشت،گلسار،نبش خیابان 86،برج کاوه،بلوک 2 ، طبقه 5

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

1333111257

شیراز

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم (الکس دایود) ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر شایسته حاجیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

دکتر شایسته حاجیان

دارای مدرک پوست و زیبایی از پاریس

نشانی مرکز تخصصی شیراز: شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881

713628782

933718359

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر 

به زودی شعبه جدید افتتاح می شود !

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد دایود با تکنولوژی الکس دایود (پلاتینیوم ) ارائه می شود. این مطب زیر نظر (شعبه جدید به زودی افتتاح می شود )می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر بوشهر  اینجا کلیک کنید.

 مرکز تخصصی زنجان: شعبه قبلی جابجا شده و به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ کلاریتی دارای FDA آمریکا مدل 216 ،خدمات تزریق بوتاکس وژل، رفع تتو ،درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن با تکنولوژی پیشرفته  ارائه می شود. این مطب به زودی فعال میشود .

همدان

مطب تخصصی لیزر موهای زائد همدان: به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در حال حاضر مجموعه تهران اسکین در همدان شعبه ای ندارد. 

بابل

سنندج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت/ان دی یاگ ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر غزال آقایی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و

87335611 و 9188788242
سنندج، انتهای خیابان تعریف (تاج)، بالاتر از شهید قاضی، ساختمان پزشکان امانیه، طبقه 3، واحد 4 

ساعت کار روزانه از 1 صبح تا 8 عصر

کرج

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر محمد علی کریمیان میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر محمد علی کریمیان

شماره های تماس و

34324713
958194126933574236

کرمان بلوارجهاد کوچه جهاد شش، طبقه بالای عینک مجلل

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر سعید ثوابی نسب متخصص پوست و مو میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب

شماره های تماس و

35-37264114
یزد -بلوار طالقانی-کوچه مجاهد- ساختمان پزشکان حکیم -طبقه دوم

با عرض سلام.مگه قیمتها توی مطب تغییر میکنه.من در شعبه اصفهان رفتم زیر بغل در سایت ۵۰ هزار تومان بود در مطب از من۵۵ گرفتن.ایا این کارشون درسته؟

قیمت های درج گردیده کاملا صحیح و پایه قیمت ها می باشد. این قیمت برای سال گذشته بوده است و قیمت حال حاضر 55 هزارتومان می باشد. هم چنین گاهی اوقات تراکم موهای برخی افراد زیاد تر می باشد و یا جثه فردی نسبت به استاندارد مراکز بزرگتر است. در این صورت قیمت نهایی در این موارد کمی از قیمت های درج گردیده، محاسبه می گردد.
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

سلام
من می خواستم از شعبه کرج وقت بگیرم ولی متاسفانه شعبه کرج اصلا به تلفن جواب نمی دهند. آیا شماره تغییر کرده؟

گاهی اوقات خط مرکز دچار مشکل می شود لطفا مجددا تماس بگیرید. خط ها تغییر نکرده اند.

ارومیه
یا شهرهای اذربایجان غربی نمایندگی ندارین
برای آقایون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در این منطقه نداریم. در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اپراتور آقا وبا سابقه لازم داشتین در خدمت هستم وعلاقه دارم تا به صورت درصدی ونفری کار کنم تا به صورت حقوق ماهیانه والان هم با ۲ مرکز در ارتباط هستم


سپاسگزاریم

با سلام از کجا میتونیم از نوع دستگاه لیزری که تو مطب ها استفاده میشن مطمین بشیم؟

دستگاه های معتبر در سایت اطلاع رسانی شده است.
برند دستگاه، ساخت تولید و مشخصات اصلی در پشت دستگاه درج گردیده است.

تخفیف ویژه تزریق بوتاکس در مرکز زیبایی و لیزر برکه،
به مناسبت ایام عید با بهترین مارک کانادایی

مهم نیست که در کدام شهر هستید و چقدر میخواهید خرج زیباییتان کنید!
همیشه بهترین مراکز لیزر موهای زائد را در این سایت ببینید.

آقایان همیشه به دنبال روش های جایگزین رفع موهای زائد با روش های سنتی هستند تا پوستی صاف و بدون رشد مجدد مو داشته باشند. این روزها همه دوست دارند از بروز جوش های دردناک ناشی از تیغ جلوگیری کنند. بسیاری از مردان برای از بین بردن اثرات تحریک کننده روش های معمولی حذف موی

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337547/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-23239d3272c56.m4a

پوست صورت شما، حساس ترین قسمت بدن تان به شمار می رود و استفاده مکرر از روش های مختلف حذف مو می تواند موجب تحریک جدی آن شود؛ و این دغدغه ای است که زن و مرد نمی شناسد و هر دو گروه با آن در گیرند. خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337498/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-a9693425b98a.m4a

خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به طور موثر و دائمي موهای زائد صورت را بدون هیچ اثرات مضر بر روی پوست تان از بین ببرد. لیزر موهای زائد با مورد هدف قرار دادن رنگدانه های تیره مو، قادر است آن ها را درست در ریشه از بین ببرد. شاید بتوان موهای زائدی که

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/233748/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-d7db8f57365.m4a

دستگاه لیزرموهاي زائد بدن و صورت اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ ساخت كمپاني زايس آلمان نه تنها هيچگونه دردی به نسبت وکس یا اپیلاسیون ندارد، بلکه موجب کند شدن روند رشد موهای زائد صورت و بدن نیز می شوند. شیو، اپیلاسیون یا وکس، فرقی نمی کند چه روشی را به کار می برید، از بین بردن

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337337/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-8dcee4836fc8d.m4a

لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپون مديو استار ٢٠١٨ درمانی سریع، کارآمد و بدون درد. لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپيون مديو استار قادر به درمان طیف وسیعی از رنگ های پوستی و انواع موها می باشد. این روش، یک راه حل مؤثر دراز مدت جهت رفع موی ناخواسته است و هم برای پوست

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337291/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-f95bbd261fd.m4a

سایت فوق تخصصی بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور که توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود
__________________________________
مطب تخصصی شماره 1 (تهران) دارای بیشترین تخفیف لیزر مو در کشور
نشانی و شماره های تماس:
خ شریعتی،بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت،کوچه امامزاده،جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14، طبقه 1،واحد1
2261218_21
92761748
*********************************************
مطب تخصصی شماره 2 (تهران) :زیر نظر دکتر امینی علوی
نشانی و شماره های تماس:
پونک، انتهای اشرفی اصفهانی، چهاردیواری، روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی، ساختمان شادی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی
44813133_21
44834176_21
*********************************************
مطب تخصصی اصفهان: زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان
نشانی و شماره های تماس:
اصفهان،دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان 99، طبقه 1 واحد13
913498783 – 36639913
*********************************************
مرکز تخصصی شیراز

شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881 – 713628782

*********************************************
همه شعب در این نوشته نیست، برای دیدن نشانی و اطلاعات بقیه شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

سایت تهران اسکین

بزرگترین سایت معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کشور

آقایان همیشه به دنبال روش های جایگزین رفع موهای زائد با روش های سنتی هستند تا پوستی صاف و بدون رشد مجدد مو داشته باشند. این روزها همه دوست دارند از بروز جوش های دردناک ناشی از تیغ جلوگیری کنند. بسیاری از مردان برای از بین بردن اثرات تحریک کننده روش های معمولی حذف موی

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337547/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-23239d3272c56.m4a

پوست صورت شما، حساس ترین قسمت بدن تان به شمار می رود و استفاده مکرر از روش های مختلف حذف مو می تواند موجب تحریک جدی آن شود؛ و این دغدغه ای است که زن و مرد نمی شناسد و هر دو گروه با آن در گیرند. خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337498/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-a9693425b98a.m4a

خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به طور موثر و دائمي موهای زائد صورت را بدون هیچ اثرات مضر بر روی پوست تان از بین ببرد. لیزر موهای زائد با مورد هدف قرار دادن رنگدانه های تیره مو، قادر است آن ها را درست در ریشه از بین ببرد. شاید بتوان موهای زائدی که

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/233748/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-d7db8f57365.m4a

دستگاه لیزرموهاي زائد بدن و صورت اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ ساخت كمپاني زايس آلمان نه تنها هيچگونه دردی به نسبت وکس یا اپیلاسیون ندارد، بلکه موجب کند شدن روند رشد موهای زائد صورت و بدن نیز می شوند. شیو، اپیلاسیون یا وکس، فرقی نمی کند چه روشی را به کار می برید، از بین بردن

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337337/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-8dcee4836fc8d.m4a

لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپون مديو استار ٢٠١٨ درمانی سریع، کارآمد و بدون درد. لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپيون مديو استار قادر به درمان طیف وسیعی از رنگ های پوستی و انواع موها می باشد. این روش، یک راه حل مؤثر دراز مدت جهت رفع موی ناخواسته است و هم برای پوست

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337291/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-f95bbd261fd.m4a

نشانی و تماس با مراکز لیزر موهای زائد سراسر کشور

تهران اسکین – زیبایی ، پوست و لیزر موهای زاید در کشور | دستگاه لیزر مو |بهترین کلینیک لیزر مو

محتوای این صفحه

تنها مرکز معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و لیزر موهای زائد در سراسر کشور (با کیفیت یکسان)

**************************************

راه درمان فیبروم ساب سروزال

نشانی و شماره تماس دهها مرکز لیزر موی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران (برای دیدن مراکز لیزر ادامه نوشته را ببینید یا روی شهر مورد نظرتان در لیست زیر کلیک کنید)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی(دولت)  (دستگاه اسکلپیون Mediostar 218) 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پونک تهران ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاههای دایود و الکساندرایت آپوجی آمریکا قویترین تکنولوژی دنیا)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 217)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اهواز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد زنجان ؛ اینجا کلیک کنید(مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد همدان؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بابل ؛ اینجا کلیک کنید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد سنندج (کردستان) ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت 218)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرج ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمان ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد یزد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

**************************************

سایت گروه پزشکان تهران اسکین سایتی است شخصی که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. سایت تهران اسکین با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 3366 به عنوان یکی از بزرگترین منابع تخصصی اطلاع رسانی لیزر و زیبایی در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند.

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.سایت تهران اسکین در حال حاضر دارای  4 مطب تخصصی همکار فعال در تهران و چندین مطب همکار فعال در شهرستانهای ایران است.

برای دیدن نشانی مراکز لیزر لطفا ادامه نوشته را ببینید.

شریعتی (دولت)

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar 218 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر خانم دکتر نفیسه جوادی جراح زیبایی و پوست و متخصص لیپوساکشن و زیبایی می باشد.

 

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر الکس در شعبه شمال تهران اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز تخصصی: شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

22612171 _ 21
2261218 _ 21761748 _ 92

پونک

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه پلاتینیوم 217 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر دکتر  امینی علوی می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر در شعبه غرب تهران اینجا کلیک کنید)

دکتر  امینی علوی (پزشک عمومی)

  پوست ،مو و زیبایی

 

راه درمان فیبروم ساب سروزال

نشانی مرکز تخصصی پونک: انتهای اشرفی اصفهانی چهار دیواری روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی ساختمان شادی طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی،مطب خانم دکتر امینی

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 بعدازظهر)

21-44813133

44834176_21

 

اصفهان

 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه دایود (olive) سوپرانو و همچنین الکساندرایت آپوجی (apogee) ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (برترین برند تولید کننده لیزر در دنیا)،خدمات تزریق بوتاکس وژل و لاغری موضعی، مشاوره تغذیه،خدمات تناسب اندام و لاغری و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

 

نشانی مرکز اصفهان: دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان99، طبقه 1 واحد 13 نشانی لیزر اصفهان روی نقشه گوگل (کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود و الکساندرایت است.شما میتوانید با مشاوره تلفنی با این مرکز بهترین انتخاب درمانی را داشته باشید.

شماره های تماس (شنبه-چهارشنبه از 1 صبح الی 7 بعدازظهر):

31-36633126

31-36639913

مشهد

در این مرکز تخصصی خدمات لیزر با دستگاه دایود با تکنولوژی لیزر دایود الیو ، این شعبه زیر نظر دکتر زهرا خانی متخصص پوست و جراح پوست,مو,زیبایی و لیزر می باشد.

(برای مشاهده لیست قیمت های لیزر دایود در مشهد اینجا کلیک کنید)

دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست و زیبایی

  متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر درمانی

شماره های تماس و نشانی (شنبه-پنجشنبه از 1 صبح الی 8 شب):

مشهد,احمد آباد,خیابان عرف,عارف 3,پلاک 26

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):.

915784617

51-38463883

اهواز

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه دایود با تکنولوژی سوپرانو ،خدمات تزریق بوتاکس وژل  و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

این شعبه زیر نظر دکتر محمد علی زکی زاده می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در اهواز اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز شماره 4:

اهواز،سپيدار، سه راهي باهنر، جنب داروخانه دكتر قبله شناس، مطب دكتر زكى زاده

شماره های تماس (صبح ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 21)

خانم زمانى: 91692472

ساير شماره ها:

61-329188

6132277


رشت

در این مرکز، خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود پلاتینیوم ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر معصومه امامی سیکارودی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر رشت اینجا کلیک کنید)

دکتر معصومه امامی سیگارودی

عضو انجمن لیزر ایران

فارغ التحصیل رشته پوست،مو و زیبایی از دانشگاه YSMU

نشانی مرکز تخصصی رشت: رشت،گلسار،نبش خیابان 86،برج کاوه،بلوک 2 ، طبقه 5

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

1333111257

شیراز

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم (الکس دایود) ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر شایسته حاجیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

دکتر شایسته حاجیان

دارای مدرک پوست و زیبایی از پاریس

نشانی مرکز تخصصی شیراز: شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881

713628782

933718359

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر 

به زودی شعبه جدید افتتاح می شود !

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد دایود با تکنولوژی الکس دایود (پلاتینیوم ) ارائه می شود. این مطب زیر نظر (شعبه جدید به زودی افتتاح می شود )می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر بوشهر  اینجا کلیک کنید.

 مرکز تخصصی زنجان: شعبه قبلی جابجا شده و به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ کلاریتی دارای FDA آمریکا مدل 216 ،خدمات تزریق بوتاکس وژل، رفع تتو ،درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن با تکنولوژی پیشرفته  ارائه می شود. این مطب به زودی فعال میشود .

همدان

مطب تخصصی لیزر موهای زائد همدان: به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در حال حاضر مجموعه تهران اسکین در همدان شعبه ای ندارد. 

بابل

سنندج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت/ان دی یاگ ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر غزال آقایی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و

87335611 و 9188788242
سنندج، انتهای خیابان تعریف (تاج)، بالاتر از شهید قاضی، ساختمان پزشکان امانیه، طبقه 3، واحد 4 

ساعت کار روزانه از 1 صبح تا 8 عصر

کرج

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر محمد علی کریمیان میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر محمد علی کریمیان

شماره های تماس و

34324713
958194126933574236

کرمان بلوارجهاد کوچه جهاد شش، طبقه بالای عینک مجلل

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر سعید ثوابی نسب متخصص پوست و مو میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب

شماره های تماس و

35-37264114
یزد -بلوار طالقانی-کوچه مجاهد- ساختمان پزشکان حکیم -طبقه دوم

با عرض سلام.مگه قیمتها توی مطب تغییر میکنه.من در شعبه اصفهان رفتم زیر بغل در سایت ۵۰ هزار تومان بود در مطب از من۵۵ گرفتن.ایا این کارشون درسته؟

قیمت های درج گردیده کاملا صحیح و پایه قیمت ها می باشد. این قیمت برای سال گذشته بوده است و قیمت حال حاضر 55 هزارتومان می باشد. هم چنین گاهی اوقات تراکم موهای برخی افراد زیاد تر می باشد و یا جثه فردی نسبت به استاندارد مراکز بزرگتر است. در این صورت قیمت نهایی در این موارد کمی از قیمت های درج گردیده، محاسبه می گردد.
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

سلام
من می خواستم از شعبه کرج وقت بگیرم ولی متاسفانه شعبه کرج اصلا به تلفن جواب نمی دهند. آیا شماره تغییر کرده؟

گاهی اوقات خط مرکز دچار مشکل می شود لطفا مجددا تماس بگیرید. خط ها تغییر نکرده اند.

ارومیه
یا شهرهای اذربایجان غربی نمایندگی ندارین
برای آقایون

در حال حاضر شعبه ی فعالی در این منطقه نداریم. در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اپراتور آقا وبا سابقه لازم داشتین در خدمت هستم وعلاقه دارم تا به صورت درصدی ونفری کار کنم تا به صورت حقوق ماهیانه والان هم با ۲ مرکز در ارتباط هستم


سپاسگزاریم

با سلام از کجا میتونیم از نوع دستگاه لیزری که تو مطب ها استفاده میشن مطمین بشیم؟

دستگاه های معتبر در سایت اطلاع رسانی شده است.
برند دستگاه، ساخت تولید و مشخصات اصلی در پشت دستگاه درج گردیده است.

تخفیف ویژه تزریق بوتاکس در مرکز زیبایی و لیزر برکه،
به مناسبت ایام عید با بهترین مارک کانادایی

مهم نیست که در کدام شهر هستید و چقدر میخواهید خرج زیباییتان کنید!
همیشه بهترین مراکز لیزر موهای زائد را در این سایت ببینید.

آقایان همیشه به دنبال روش های جایگزین رفع موهای زائد با روش های سنتی هستند تا پوستی صاف و بدون رشد مجدد مو داشته باشند. این روزها همه دوست دارند از بروز جوش های دردناک ناشی از تیغ جلوگیری کنند. بسیاری از مردان برای از بین بردن اثرات تحریک کننده روش های معمولی حذف موی

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337547/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-23239d3272c56.m4a

پوست صورت شما، حساس ترین قسمت بدن تان به شمار می رود و استفاده مکرر از روش های مختلف حذف مو می تواند موجب تحریک جدی آن شود؛ و این دغدغه ای است که زن و مرد نمی شناسد و هر دو گروه با آن در گیرند. خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337498/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-a9693425b98a.m4a

خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به طور موثر و دائمي موهای زائد صورت را بدون هیچ اثرات مضر بر روی پوست تان از بین ببرد. لیزر موهای زائد با مورد هدف قرار دادن رنگدانه های تیره مو، قادر است آن ها را درست در ریشه از بین ببرد. شاید بتوان موهای زائدی که

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/233748/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-d7db8f57365.m4a

دستگاه لیزرموهاي زائد بدن و صورت اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ ساخت كمپاني زايس آلمان نه تنها هيچگونه دردی به نسبت وکس یا اپیلاسیون ندارد، بلکه موجب کند شدن روند رشد موهای زائد صورت و بدن نیز می شوند. شیو، اپیلاسیون یا وکس، فرقی نمی کند چه روشی را به کار می برید، از بین بردن

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337337/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-8dcee4836fc8d.m4a

لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپون مديو استار ٢٠١٨ درمانی سریع، کارآمد و بدون درد. لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپيون مديو استار قادر به درمان طیف وسیعی از رنگ های پوستی و انواع موها می باشد. این روش، یک راه حل مؤثر دراز مدت جهت رفع موی ناخواسته است و هم برای پوست

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337291/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-f95bbd261fd.m4a

سایت فوق تخصصی بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور که توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود
__________________________________
مطب تخصصی شماره 1 (تهران) دارای بیشترین تخفیف لیزر مو در کشور
نشانی و شماره های تماس:
خ شریعتی،بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت،کوچه امامزاده،جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14، طبقه 1،واحد1
2261218_21
92761748
*********************************************
مطب تخصصی شماره 2 (تهران) :زیر نظر دکتر امینی علوی
نشانی و شماره های تماس:
پونک، انتهای اشرفی اصفهانی، چهاردیواری، روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی، ساختمان شادی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی
44813133_21
44834176_21
*********************************************
مطب تخصصی اصفهان: زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان
نشانی و شماره های تماس:
اصفهان،دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان 99، طبقه 1 واحد13
913498783 – 36639913
*********************************************
مرکز تخصصی شیراز

شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:3 و بعدازظهر ها ساعت 4:3 الی 9شب):

71362881 – 713628782

*********************************************
همه شعب در این نوشته نیست، برای دیدن نشانی و اطلاعات بقیه شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

سایت تهران اسکین

بزرگترین سایت معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کشور

آقایان همیشه به دنبال روش های جایگزین رفع موهای زائد با روش های سنتی هستند تا پوستی صاف و بدون رشد مجدد مو داشته باشند. این روزها همه دوست دارند از بروز جوش های دردناک ناشی از تیغ جلوگیری کنند. بسیاری از مردان برای از بین بردن اثرات تحریک کننده روش های معمولی حذف موی

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337547/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-23239d3272c56.m4a

پوست صورت شما، حساس ترین قسمت بدن تان به شمار می رود و استفاده مکرر از روش های مختلف حذف مو می تواند موجب تحریک جدی آن شود؛ و این دغدغه ای است که زن و مرد نمی شناسد و هر دو گروه با آن در گیرند. خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337498/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-a9693425b98a.m4a

خوشبختانه، درمانی وجود دارد که می تواند به طور موثر و دائمي موهای زائد صورت را بدون هیچ اثرات مضر بر روی پوست تان از بین ببرد. لیزر موهای زائد با مورد هدف قرار دادن رنگدانه های تیره مو، قادر است آن ها را درست در ریشه از بین ببرد. شاید بتوان موهای زائدی که

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/233748/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-d7db8f57365.m4a

دستگاه لیزرموهاي زائد بدن و صورت اسكلپيون مديو استار ٢٠١٨ ساخت كمپاني زايس آلمان نه تنها هيچگونه دردی به نسبت وکس یا اپیلاسیون ندارد، بلکه موجب کند شدن روند رشد موهای زائد صورت و بدن نیز می شوند. شیو، اپیلاسیون یا وکس، فرقی نمی کند چه روشی را به کار می برید، از بین بردن

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337337/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-8dcee4836fc8d.m4a

لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپون مديو استار ٢٠١٨ درمانی سریع، کارآمد و بدون درد. لیزر موهای زائد با دستگاه اسكلپيون مديو استار قادر به درمان طیف وسیعی از رنگ های پوستی و انواع موها می باشد. این روش، یک راه حل مؤثر دراز مدت جهت رفع موی ناخواسته است و هم برای پوست

https://anchor.fm/s/852dd9/podcast/play/2337291/https://d3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net/staging/219-1-1/——————————-f95bbd261fd.m4a

هوشمندی, سوسن ، رحیمی, گیتی ، کمالی فرد, مهین

(1393)

گزارش درمان یک مورد فیبرومیوم ساب سروزال بزرگ علامت دار رحمی با کرم واژینال گیاهی.

در: سومین همایش كشوری پیشگیری و درمان بیماران با طب مكمل, 28-3 آبان 1393, دانشگاه علوم پزشكی اصفهان.

مقدمه : لیومیوم های رحمی، تومورهای بسیار شایع وخوش خیم رحم هستند (شیوع آنها 25 الی5%)،اما بابررسیهای دقیق پاتولوژی به 7% میرسد. درمان اصلی میومهای بزرگ وبا علائم مشخص جراحی هیسترکتومی است، اما درافرادی که تمایل به بارداری در آینده دارند ،جراحی میومکتومی انجام می شود که خطر قابل توجهی برای عود بیماری وجود دارد ودر بازه زمانی 1الی 1 ساله شاهد عود بیماری تا 45% موارد هستیم .
معرفی بیمار : خانم 32 ساله با فیبروم ساب سروزال با ابعاد 224 میلی متر با خونریزی بسیار شدید با هماتوکریت پایین وهموگلوبین پایین وکیفیت زندگی پایین با تشخیص سرطان خون.
روش ها:مداخله انجام شده توسط محقق در سال 1379،کرم وازینال گیاهی در دوره های منسترال (خونریزی)هرشب 3اپلیکاتور تا زمان خاتمه خونریزی داده شد.بعد از مصرف یک دوره ،علائم بالینی میوم از بین رفت با انجام سونوگرافی یک ماه بعد از درمان نشان داد که هیج اثری از میوم وجود ندارد.
فرد سونو گرافی کننده ، فرد ثابتی با دستگاه ثابت بوده است.پی گیریهای بعدی نشان داد Hb،Hct به حد طبیعی برگشت وتشخیص سرطان خون نیز رد گردید.
نتایج: بیمار در حال حاضر زنده وسر حال در سن 48 سالگی میباشد.
بحث:لیومیوم های رحمی علامت دار یک عامل مهم دیسترس در بسیاری از زنان و بار بزرگ بر روی سیستم مراقبت بهداشتی هستند.درمان این کیس و موارد مشابه آن نشان داده است که کرم واژینال گیاهی سبب درمان لیومیوم رحمی می گردد که می توان از عوارض داروهای شیمیای ودرمانی ، جراحی اجتناب شود.

فقط پرسنل کتابخانه صفحه کنترل اسناد

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *