رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران
رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4. International License.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس انتظامی شرق استان تهران تا سال 98 به 8 دوربین البسه مجهز میشود.

به گزارش ورامین ه،سردار محمد شرفی  عصر روز شنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات فرماندهی شرق استان تهران گفت: هدف  بازدید از  فرماندهی شرق استان تهران و حضور در جمع فرماندهان این ستاد بازرسی از اقدامات انجام شده ی سال97 و تبیین ابلاغیه های سال98 است.

شرفی در خصوص ایجاد امنیت  برای اموال شهروندان  افزود:مردم  در سپردن فرش و قالی های خود به قالیشویی ها دقت کنند و اموال  خود را به مراکز معتبر بسپارند.

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: شهروندان بخصوص خانمها در ایام پایانی سال در خیابان ها مراقبت پول کارت بانکی و اشیا قیمتی خود باشند و از قرار دادن رمز  کنار کارت های بانکی خودداری نمایند و در صورت برخورد با موارد مشکوک سریعا آن را به 11 اعلام کنند.

شرفی گفت: میانگین حضور پلیس در وقوع جرم بین ۷ الی ۱۰ دقیقه است و یکی از سوال‌های مردم همین است، به زودی منظومه های گشت پلیس در حال طراحی است و همه معاونت‌ها در این بره حضور خواهند داشت تا زمان حضور پلیس در محل جرم کاهش خواهد پیدا کند.

 

وی بیان کرد: راه‌اندازی گشت مشترک با بسیج و سپاه، یا گشت خصوصی در نگهبانی از منازل و استفاده از فن آوری و حسگر کنترل از منازل از پیشنهاد‌هایی که است قرار است انجام می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اذعان داشت: پلیس شرق انتظامی استان تهران به ۸۰ دوربین کنترل از راه دور مجهز می شود و تمامی ماشین‌های گشت مجهز به ای بی اس می‌شود.

شرفی بیان داشت: پلیس در این حوزه امتحان خود را پس داده و در این ایام تعطیلات سال گذشته افزایش سرقت نداشته این چرا که معتادین، افراد شرور و سارقین را در شرق استان تهران جمع آوری کرده و در ایام نوروز تحت کنترل قرار داشتند.

وی اظهار داشت: پلیس پیشگیری شرق استان در حوزه‌های مختلف از قبیل قتل، سرقت مسلحانه، سرقت از بانک عملکرد خوبی داشته و کاره پلیس شرق استان در حوزه کشفیات که نمایشگاه آن بر پا شده بسیار خوب بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: در حوزه وقوع جرم عملکرد پلیس شرق استان تهران بسیار مطلوب بوده و در صورت وقوع بلافاصله اقدام منسجم صورت گرفته و افراد خاطی دستگیر شدند.

شرفی گفت: در حوزه کشفیات کالا قاچاق و کالا‌های ممنوعه از پلیس شرق استان امتیازات خیلی خوبی کسب کرده است و در سطح استان جزء واحدهای خوب پلیس است

وی تصریح کرد: پلیس با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در علم و فناوری امکانات و تجهیزات خوبی را با توجه به پیش بینی های انجام شده در اختیار پلیس شرق استان قرار داده و در جذب نیروی انسانی کار آمد در حوزه علم و فن آوری بسیار موفق بوده و جزوه نواحی ممتاز است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: بره‌های کلی ناجا تقویت یگان‌های امداد است و باید ساختارهای یگان امداد در شرق استان تهران تقویت شود تا در خدمت‌گزاری به مردم موفق عمل کرد.

شرفی خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه همیشه یار و یاور پلیس بوده تا اطلاع رسانی مطلوب باشد. رسانه‌ها باید در روزهای پایانی سال اطلاع رسانی مطلوب تری داشته باشند و هشدارهای ایمنی پلیس را به مردم اطلاع دهند.

وی اظهار کرد: معاونت اجتماعی پلیس در راستای اطلاع رسانی در کنار مردم وظایف خود را در مدارس و مساجد به نحو احسن انجام می‌دهد.

سخنگوی اورژانس کشور: سقوط بال‌گرد در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از فرماندهی شرق استان تهران بازدید کرد/ گزارش تصویری

ورامین در مسیر پیشرفت

محور توسعه کشور آموزش و پرورش است/اولیا بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین: ورامین 5هزار دانش آموز در حال تحصیل دارد

حمله تروریستی به صبحگاه نیروهای سپاه در نیکشهر

سخنگوی اورژانس کشور: سقوط بال‌گرد در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از فرماندهی شرق استان تهران بازدید کرد/ گزارش تصویری

ورامین در مسیر پیشرفت

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در ورامین

حمله تروریستی به صبحگاه نیروهای سپاه در نیکشهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین: ورامین 5هزار دانش آموز در حال تحصیل دارد

نویسنده : مژده بيک مراد

منبع : ورامین ه

فرماندار ورامین: مسئولان موظف به پاسخگویی هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: برگزاری بزرگداشت حماسه۱۵خرداد در بودجه فرهنگی شهر ورامین لحاظ شود

حاشیه دیدار تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین کولاکوویچ و داوری در جایگاه و استقبال خوب ورامینی‌ها+عکس

دستگیری متهمان فراری در بازار تهران

فرماندار ورامین: با کاشت درخت از پیشروی کویر جلوگیری کنیم

رئیس عقیدتی-سیاسی ناجا: حل مشکلات اقتصادی کشور با مذاکره پیش نمی‌رود

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران

آموزشگاه رانندگی پایه یک و دو پارسا در ورامین

نقشه ورامین قرچک و جواد آباد + نقشه ماهواره ای ورامین

رستوران جوجه طلایی ورامین

قرچک کجاست

چرمشهر ورامین

خرید و فروش تاکسی در ورامین به صورت نقد و اقساط

فرماندار ورامین: مسئولان موظف به پاسخگویی هستند

فرماندار ورامین: با کاشت درخت از پیشروی کویر جلوگیری کنیم

تاریخ برگزاری فینال والیبال مشخص شد/ میزبانی تهران قطعی شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین: هدف حرکت راهیان نور حفظ روحیه ایثار و شهادت است

مراسم گرامیداشت شهادت امام هادی(ع) در ورامین برگزار شد

استاندارد تهران در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان: سوانح و حوادث ترافیکی پس از بیماری‌های قلبی بیشترین تلفات را دارند

درباره ورامین ه

ورامین یا وارنا را با سایت اختصاصی شهرستان ورامین یعنی ورامین ه بشناسید و هر آنچه به آن نیاز دارید را در این سایت بیابید.
مراکز دیدنی ورامین، مشاغل، شهدای ورامین و پیشوا و قرچک و ، پایگاه های اینترنتی ورامین، اخبار، جمعه بازارها و دیگر امکانات و نیازمندی های ورامین را در این
سایت بخوانید و پیدا کنید به سایت ما سر بزنید و از مطالب این سایت لذت ببرید و ما را در بهبود کیفیت سایت شهرستان خود یاری رسانید.

اطلاعات تماس

تماس با ما

درباره ما

ثبت شکایت

2136296745

کد پستی : 3371765944

آدرس : ورامـین ، بلـوار امـام رضـا ، کـوی صداقـت ، پـلـاک 6

لینک های مفید

قوانین و مقررات

نحوه ارسال

راهنمای خرید

ثبت سفارش – شرایط بازگشت کالا

پیـگـیری سفارش – بن های تخفیف

سوالات متــدوال – شرایط استـفـاده

خصوصی – رویه بازگشت کالا

نماد اعتماد

سرهنگ محمد جواد سیفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هیئت های عزاداری باید در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با تأسی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در پاسداشت این ایام و همراهی با پلیس در کنترل انضباط اجتماعی جامعه پیشگام باشند.
وی از هیأت های عزاداری خواست تا حداقل چهار نفر از افراد واجدالشرایط را به عنوان همیاران محرم جهت نظم بخشیدن و مسئولیت انضباطی و ترافیکی محدوده عزاداری انتخاب و در مسیر حرکت هیئت های عزاداری قرار دهند.
سیفی افزود: هیئت های عزاداری باید ازهرگونه آلودگی صوتی به ویژه شب هنگام خودداری و مراعات حال سالمندان و بیماران را بکنندد ضمن این که در عزاداری ها از آلات و ادوات موسیقی تعارف استفاده نکنند.
وی از مسئولان هیئت های عزاداری خواست جهت عزیمت به مناطق مختلف و تردد عزاداران از وسایل نقلیه باربری نظیر کامیون و کمپرسی استفاده نکنند.
وی گفت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برخی از افراد اقدام به جمع آوری وجوه نقد و نذورات از عزاداران حسینی می کنند که به منظور جلوگیری از هر نوع سوء استفاده لازم است تا مسئولان هیئت های مذهبی نسبت به شناسایی این افراد اقدام کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، با پلیس تماس بگیرند.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در هنگام ورود هیئت های عزاداری به اماکن سرپوشیده لازم است تا تمهیدات لازم جهت عدم اختلاط آقایان و بانوان در نظر گرفته شود تا از هرگونه سوء استفاده توسط اراذل و اوباش جلوگیری شود.
وی از مسئولان هیئت های مذهبی خواست تا از اجتماع افراد در مقابل مساجد، تکایا و حسینیه ها جلوگیری کرده و موارد مشکوک را با استفاده از تلفن 11 به پلیس اطلاع دهند.
وی تأکید کرد: قمه زنی و استفاده از زنجیرهایی که به آنها تیغ وصل شده در شرع مقدس اسلام مورد نکوهش قرار گرفته است و در صورت مشاهده با این موارد برخورد قانونی صورت می گیرد.
سیفی افزود: آن دسته از هیئت های عزاداری که نسبت به زنجیر زنی اقدام می کنند لازم است تا در عزاداری خود جنبه معنوی این ایام را رعایت کرده و از اجرای حرکات موزون در انظار عمومی خودداری کنند.
وی مهمترین پیام قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و از مسئولان هیئت های مذهبی خواست تا احیای این دو فریضه مهم را در بره های عزاداری خود مورد توجه قرار دهند.
تهرام/7254//1348

اجتماعی

عزاداری

پیشگیری

عزاداری

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران

ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir

تماس بی واسطه با مسئولین

بالای صفحه

خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک : irna@irna.ir

© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران
رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *