درمان گیاهی برای میکروب معده

خواص دارویی و گیاهی

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

درمان میکروب معده – آیت الله تبریزیان (پدر طب اسلامی)/ درمان و پیشگیری میکروب معده پاسخ آیت الله تبریزیان در بره آینه سلامتی در شبکه جهانی ولایت

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

 

نسخه قابل چاپ

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل بزرگراه شهید همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار، نبش کوچه چهارم، پلاک 1

کدپستی: 1461965381

تلفن و 442651 (9821+)

کارگاه های آموزشی

درمان گیاهی برای میکروب معده

اخبار

JCR

خبرگزاری سیناپرس

پیوندهای مرتبط

طبیعت منحصربفردی که در روستاهای هدف گردشگری همدان وجود دارد، می‌تواند چشم هر مسافری را به خود خیره کند و وجود روستاهای بکر با طبیعت وصف‌نشدنی در این استان، فرصت بسیار خوبی برای اجرای طرح‌ روستای هدف گردشگری در جهت ایجاد اشتغال، درآمد و توسعه در همدان است.

استاندار همدان گفت: رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی
استان برقرار است و البته قاعده نیز همینطور است که این دو

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: شهید مفتح هم در دانشگاه و هم در حوزه جهاد کبیر داشت.

 به

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان پژوهشگر مورد حمایت مادی و معنوی ارگان‌های متولی قرار می‌گیرند،

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان از شیوع و مصرف ماده‌مخدر گُل در مدارس و دانشگاه‌های کشور ابرازنگرانی کرد و با اشاره به آغاز عملیات و بحث مقابله با ماده‌مخدر گُل از سال گذشته، گفت: آنچه عامل نگرانی‌است تبلیغات نادرستی مبنی بر اعتیادآور نبودن این ماده است که در این‌باره صورت می‌گیرد.درمان گیاهی برای میکروب معده

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 24 آذر آغاز شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد تنها شهر در استان همدان بوده که دارای میدان‌بار نیست و این امر موجب دست‌گردی میوه و افزایش قیمت‌ها شده که در صورت استقبال بخش خصوصی برای راه‌اندازی میدان‌بار دولت حمایت و اعلام آمادگی می‌کند.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی آموزشی و فرهنگی دغدغه شناسایی ایده‌ها و راه‌اندازی و به ثمر رساندن این ایده‌ها را داشته و دارد و همیشه درصدد بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب برای تحقق آن است.

رئیس اداره عملیات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از افزایش 7 برابری فوت سرنشینان خودرو در سوانح رانندگی استان از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد .

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از دستگیری جوانی 2 ساله به جرم کلاهبرداری در فضای مجازی و راه‌اندازی گروه دوست‌یابی خبر داد.

مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد از وضعیت برفی بودن گردنه اسدآباد همراه با مه غلیظ خبر داد.

طبیعت منحصربفردی که در روستاهای هدف گردشگری همدان وجود دارد، می‌تواند چشم هر مسافری را به خود خیره کند و وجود روستاهای بکر با طبیعت وصف‌نشدنی در این استان، فرصت بسیار خوبی برای اجرای طرح‌ روستای هدف گردشگری در جهت ایجاد اشتغال، درآمد و توسعه در همدان است.

کارهایش را به خوبی انجام نمی‌دهد، درباره زندگی شخصی شما با دیگران غیبت می‌کند، کارهایش مملو از اشکال و ایراد است، با فلانی روابط مشکوک دارد، او دچار اختلال روانی است و خانواده‌اش او را ترک کرده و .

مدیر مرکز کنترل راه‌های اسان همدان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان، گفت: از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در محورهای استان همدان هستیم که عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی انجام می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: به‌زودی ارائه خدمات دارویی به بیماران خاص اسدآبادی در شهرستان انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان سینای همدان شایعه کمبود تجهیزات در این بیمارستان را تکذیب کرد.

چندی پیش گزارشی از تولید سیب‌زمینی‌هایی با نیترات بالا توسط کشاورزان همدانی در اراضی استان کرمانشاه در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد که در آن استفاده بی‌رویه کودشیمیایی و اسید توسط کشاورزان همدانی را عامل بالا بودن تجمع نیترات در سیب‌زمینی‌ها اعلام کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد گفت: در 8 ماهه امسال 2 هزار و 13 حامی افزون بر یک میلیارد و 3 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به طرح ایتام و طرح محسنین این شهرستان کمک کرده‌اند.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *