درمان سکته خفیف قلبی

حملات و سکته های قلبی که به یک باره باعث مرگ می شوند، شاید سال ها باشد که بدن با علائم سکته خفیف دارد به شما آلارم می دهد اما بی توجهی و سهل انگاری به این نشانه موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیری می شود.

با توجه به بالا رفتن آمار حملات و سکته های خفیف و شدید قلبی که بسیار هم خطرناک بوده و باعث بروز اتفاقات ناخوشایند از جمله مرگ هم می شود ما در این مقاله برای آگاهی همراهان همیشگی مجله آرگا از علائم سکته خفیف نوشته ایم.

علائم سکته خفیف قلبی را در ادامه این مطلب پا به پای ما بشناسید و از آن مطلع شوید:

گاهی سکته قلبی بدون هیچ علامتی در ظاهر اتفاق می افتد.

درمان سکته خفیف قلبی


قبل از اینکه به دنبال نشانه های سکته در خودتان بگردید باید بدانید که علت اتفاق افتادن این امر چیست و چرا دچار شدن به این بیماری در جامعه امروز به این اندازه افزایش یافته است. گاهی لازم است علایم بیماری قلبی و  نارسایی قلبی را بدانید و اگر به این بیماری ها دچار هستید قبل از بروز سکته به فکر درمان باشید و عادت های بد غذایی و دارویی خود را رفع کنید.

با ترک سیگار و ورزش کردن خطر ابتلا به حمله قلبی نصف می شود.

اگر به فکر سلامت خود هستید و می خواهید از حملات قلبی دور بمانید سعی کنید یک بره و رژیم غذایی سالم و مقوی داشته باشید که در آن دریافت مواد معدنی و مغذی و ویتامین های لازم بدن به اندازه باشد. روزانه حداقل سی دقیقه ورزش کنید و از یک جا نشینی و بی تحرکی بپرهیزید. استعمال دخانیات از جمله سیگار را ترک کنید و این عادت را کنار بگذارید.

اگر خود شما و یا اطرافیانتان دچار علائم سکته خفیف و یا شدید قلبی شدید به روش های زیر عمل کنید و آگاه باشید:

اگر یک ساعت بعد از شروع علائم سکته خفیف و یا شدید درمان آغاز شود، موثر تر می باشد. حتی اگر تمام نشانه ها و علائم سکته بعد از گذشت پنج دقیقه از بین رفتند بازهم به دکتر مراجعه کنید. قبل از هر عمل دیگری اگر شاهد بروز این علائم و نشانه ها بودید اورژانس را با خبر کنید. به یاد داشته باشید گاهی سکته قلبی بدون هیچ علامتی رخ می دهد و اگر شما یک بار این اتفاق را پشت سر گذاشته اید، احتمال بروز دوباره آن بسیار بالا می باشد.

علائم و نشانه های گفته شده در این مقاله را در کنار توصیه های مهم و ضروری آن به خاطر بسپارید و در مواقع لزوم از آن بهره مند شوید. در ضمن دردهای شدید معده و بی حالی و خستگی های ناگهانی خود را جدی گرفته و برای رفع آن به پزشک مراجعه کنید. ورزش کنید و سیگار نکشید. سلامت شما آرزوی ماست.

منبع : آرگا










نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

X

– ǁی
15 ј .

– ѐ 5
.

ی
ǘ “takhfif”
.

* ی ј
ی 92
1 .
 


ǘ

درمان سکته خفیف قلبی

 


 

پشتيبانی سايت magiran.com (در ساعات
اداری): 77512642  21
تهران، صندوق پستی 111-15655
فقط در مورد خدمات سايت با ما تماس بگيريد. در مورد محتوی اخبار و مطالب
منتشر شده در
اطلاعی نداريم! 

ی magiran.com
ʝ
 
 

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *