دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

خواص دارویی و گیاهی

راهنمای استفاده از کد QR

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

م

نرم افزار داروهای ژنریک  یک نرم افزار جامع در زمینه اطلاعات دارویی میباشد که 12 نوع قلم داروی شیمیایی و گیاهی را به صورت افلاین و بیش از 6 دارو را به صوزت انلاین در حال حاضر در خود جای داده و برای همه اقشار جامعه بخصوص پزشکان و پرستاران بسیار کاربردیست و در لحظه به صورت آفلاین و انلاین به اطلاعات داروها دسترسی خواهید داشت.

بخش جستجوی نرم افزار هم نسخه پیچ هست و هم شامل اطلاعات دارویی ، یعنی با وارد کردن بیماری یا دارو به راحتی میتوانید داروی مناسب برای بیماری خود یا اطلاعات داروی مورد نظر خود را بیابید و در صورت پیدا نشدن دارو در بخش افلاین از جستجوی انلاین که شامل ده ها هزار دارو است کمک بگیرید.

 

‏اطلاعات داروها شامل :

‏✔ موارد مصرف

‏✔ مکانیسم اثر

✔ فارماکوکينتيک

‏✔ موارد منع مصرف

‏✔ هشدار ها

‏✔ عوارض جانبی

‏✔ تداخل دارویی

‏✔ نکات قابل توصیه

‏✔ مقدار مصرف

‏✔ اشکال دارویی

می باشد.

همچنین نرم افزار دارای بخش روزه پزشکی هست که علاقه مندان میتوانند از آن بهره ببرند.

و بخشی هم به اصالت دارو هست که طبق تصاویر راهنما میتوانید از اصالت دارو آگاه شوید.

و دو بخش هم برای شرکت های تولید کننده و وارد کننده دارو تعبیه شده که به صورت انلاین بوده و میتوانید اطلاعات شرکت ها و تعداد ونوع داروهای تولیده شده یا وارد شده توسط ان شرکت را مشاهده کنید.

راهنمای استفاده از کد QR

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

بزرگترین مرجع اطلاعات تخصصی دارویی کشوراین بره از نظر مفاهیم و مطالب توسط پزشکان متخصص و عمومی ارزیابی گردید و کاملا ارزشمند و کارآمد شناخته شد.در این بره به تعداد 5 دارو با فارسی و انگلیسی قابل استفاده می باشد.این بره،  جنبه ی تشخیص وتجویز دارو ندارد و همچنین هیچگونه مسئولیتی درباره خود سرانه دارو نمی پذیرد.جستجوی بسیار سریع از لیست داروهاامکان اندازه، رنگ و فونت قلم توسط کاربراشتراک گذاری مطالبلیست منتخب و با تشکراز انتخابتون!

امروز دوشنبه , ۲۴ دی , ۱۳۹۷ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود کتاب چگونه عمر طولانی کنیم

در این کتاب ، اهمیت بسیاری از احادیث پیامبر که معمولا آن ها را می خوانیم یا می شنویم ولی در آن ها دقت نمی کنیم ، برای ما روشن خواهد شد و آشکارا به کم همتی خود ، در قبال آن همه بذل و بخشش پروردگار عالم که می توانیم به وسیله آن ، سال های اندک زندگی خود را جبران نماییم ، پی خواهیم برد .

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

بازدید

دانلود کتاب سلامت روان و بیماری های جسمی مزمن

حرکت گسترده به سوی سلامت روان : فدراسیون جهانی سلامت روان به عرضه خود مبنی بر جهانی که در آن سلامت روان برای همه افراد اولویت دارد ادامه می دهد . با این که خدمات سلامت روان بسیار حساس تلقی می شود ، هنوز مورد بی توجهی قرار می گیرد و منابع و حمایت لازم را دریافت نمی کند .

بازدید

دانلود کتاب صوتی پاگرد

کتاب صوتی «پاگرد» اثر نویسنده، روزه‌نگار و پژوهشگر باتجربه‌ی کشورمان می‌باشد که موضوع آن مربوط به ماجراهای ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۸ در کوی دانشگاه است.

بازدید

دانلود کتاب دانشه اختلالات زمینه ساز سرفه حاد

عناوین دانشه اختلالات زمینه ساز سرفه حاد :

بازدید

دانلود مجله سلامت سیب سبز شماره ۱۵۹

در مجله سلامت سیب سبز شماره ۱۵۹ می خوانیم :

بازدید

دانلود بخشی از کتاب بره نویسی اسمال بیسیک برای نوجوانان

و اما چرا اسمال بیسیک؟ چون اسمال بیسیک در واقع یک چراغ جادو است که وقتی به آن دست می کشیم غولی از آن بیرون می آید و به ما در بره نویسی کمک می کند. کاملاً جدی می گویم

بازدید

دانلود کتاب داستان شورزدگان

کتاب شورزدگان حاوی داستانی بلند و تخیلی است. بخش هایی از این داستان را با هم مرور می کنیم :

بازدید

دانلود کتاب سیمای خانوادگی جرج بوش

در کوران این بررسی ، برایم تردیدی نماند که حادثه ۱۱ سپتامبر و تحولات پسین آن تصادفی نیست بلکه پیامد طراحی دقیق کانون سوداگر و جنگ افروزی است که امروزه جرج بوش و دیک چنی و تونی بلر به عنوان سه سخنگوی اصلی آن شناخته می شوند .

بازدید

دانلود کتاب صوتی انگار خودم نیستم

کتاب صوتی «انگار خودم نیستم» اثر منتقد سینما و نویسنده‌ی جوان و پرکار کشورمان یاسمن خلیلی‌فرد می‌باشد. نگارش این رمان در اسفندماه سال ۹۴ به پایان رسید، در دی ماه سال ۹۶ منتشر شد و در اسفندماه همان سال به چاپ دوم رسید.

بازدید

دانلود کتاب رسوایی شیرین

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

کتاب رسوایی شیرین ، راهنمای عملی و کاربردی از تحقیر شدن تا رسیدن به موفقیت است .
از زبان مولف : اول از همه باید به شما تبریک بگویم ، چون آرزوها با وجود تحقیر و سنگ اندازی دیگران و مسائل زیاد جرأت می خواهد و شما با مطالعه این کتاب نشان داده اید که همیشه مرد عمل هستید و برخلاف دیگران فقط شعار نمی دهید .

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمه و نمايشه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

ریمیکس

مقاله مدیریت با ترجمه

دانلود آهنگ جدید

اقامت ترکیه

دانلود آهنگ جدید

درس پژوهی

طرح جابر

تبلیغات در گوگل

عکس بازیگران زن ایرانی

دانلود آهنگ جدید

بلیط هواپیما

تور لحظه آخری

وقت سفارت

کتاب بیشعوری

کتاب گویا

کتاب صوتی

دانلود کتاب اندروید مشکلات جنسی جوانان این کتاب تا کنون ده ها بار چاپ شده و هزاران هزار نسخه از آن منتشر شده، و مایه نجات بسیارى از جوانان گشته است، و هم اکنون مرتباً تجدید چاپ مى شود.

دانلود کتاب اندروید چگونه فرزندان با حیایی داشته باشیم؟ حیا و ایمان قرین یکدیگرند اگر یکی از میان برخاست دیگری هم برود . نخستین و اصلی ترین جایگاه آرامش و پرورش انسان ، خانواده اوست که هر چه بنیان آن محکم تر باشد ، []

دانلود کتاب اندروید وعده های الهی به صابران بحث صبر ، یکی از مباحث کلیدی و بسیار راه گشا و سرنوشت ساز در زندگی انسان هاست . صبر در مکتب اهل بیت ( ع ) از جایگاهی بس رفیع برخوردار است ؛ آنچنان که []

تاکتیک های مهم فروش تبلیغات در اینستاگرام/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه در []

۱۵ راه تبدیل زندگی مجردی به بهترین زندگی ها/ مجرد بودن فوق‌العاده‌ است. درست نمی‌گویم؟ با اینکه ممکن است وقتی مجرد هستید، احساس تنهایی بیشتری کنید ولی به طور کلی تجربه‌ای عالی است.

راهکارهای دوری از ابلیس/   امیرالمؤمنین (ع) که کانون معرفت و دریاى بى ساحل دانش، و آگاه به همه حقایق است در رابطه با این دشمن بى رحم و خائن غدار که در چهره جنس دو پا زندگى را تحت تأثیر خود قرار []

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

سایت دانلود بره بازی

بره موبایل اپ

آپیک آپ آسان‌تر! اپليکشن آپ يک نرم‌افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکانات پرداخت به روشي متفاوت و آسان‌تر از هميشه در اختيار قبض موبایل.آپ – دانلود نصب بره اندروید کافه بازار**پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت کشور**. با اپلیکیشن آپ به آسانی شارژ بخرید، قبوض خدماتی، قبض موبایل و قبض جریمه پرداخت کنید، کارت به کارت کنید، معرفی و دانلود بره آپ (آسان پرداخت) – پرداخت های موبایلی موبایل کمکبره آپ جزو سرویس‌های پرطرفدار پرداخت موبایلی به حساب می‌آید که امکاناتی از قبیل پرداخت قبوض خدماتی و موبایل، خرید شارژ و انتقال وجه را در اختیار کاربران خود اپ موبایل – ویکی‌پدیا، دانشهٔ آزاداپ موبایل (انگلیسی: Mobile app) یک بره است که طراحی شده تا روی تلفن‌های را جذب کرده‌اند ، مثلاپ استور، گوگل پلی، فروشگاه ویندوز فون و اپ ورلد بلک‌بری و دانلود بره آپ از بازار اندرویدی مایکتامکانات اختصاصی بره موبایل آپ: – از بارکدخوان اختصاصی بره که از دوربین گوشی شما استفاده می کند برای پرداخت قبض تنها با خواندن بارکد قبض و بدون وارد  اپلیکیشن موبایل هف هشتاداپلیکیشن کاربردی هف هشتاد هف هشتاد. 78. دانلود مستقیم دانلود از کافه بازار دانلود اپلکیشن ios. اپلیکیشن کاربردی هف هشتاد.اپلیکیشن‌ ساز آنلاین ساخت اپ بدون کدنویسی ساخت اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به بره نویسی. با یک تیر چند نشان بزنید، اپ خود را برای Android و iOS بسازید. همین حالا شروع کنید. اپلیکیشن ساز آنلاین آسان پرداخت 733با شماره‌گیری #٧٣٣* می‌توانید تمامی پرداخت‌های روزانه خود را به آسانی توسط انواع گوشی موبایل بدون نیاز به اینترنت، از طریق سیم‌کارت تمام اپراتورها انجام دهید و با هر تراکنش امتیاز بگیرید و در قرعه‌کشی‌های بزرگ آپ شرکت کنید. بره نود دانلود بره و – نرم افزار اندروید ایران اپس مارکتدانلود بره، نرم افزار و بازی های اندروید از سریع ترین و به روز ترین اپ استور ایران با بیش از 15 هزار بره اندرویدی و با امکانات ویژه از ایران اپس.راهنمای انتخاب زبان بره نویسی اپ موبایل – داده پردازان راستینبه همین دلیل، انتخاب زبان بره نویسی اپ موبایل که با پلتفرم های مدرن تلفن همراه سازگاری بالایی داشته باشد، اهمیت زیادی یافته است. در این مطلب قصد داریم شما را 

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

دانلود کنید با لینک مستقیم
دانلود Continue reading “بره موبایل اپ

بره نقشه نما

نقشه مکان نمای ایران و جهان – دانلود نصب بره اندروید کافه بازارلطفا نرم افزار google play services خودتون رو به آخرین نسخه ارتقاع بدید تا بتونید با نرم افزار کار کنید در غیر این صورت بره بسته میشه این نرم افزاری که می آی مپ (مسیریاب، آدرس و نقشه آفلاین) – دانلود نصب بره اندروید قابلیت ساخت تصویر کروکی نیز امکان دیگر بره ی آی مپ است – مکانهای نزدیک من یا چرخش خودکار نقشه با توجه به جهت حرکت و قطب نمای موبایل – نمایش ارتفاعنقشه نما رونمایی شد – زومیت14 آگوست 218 نقشه و مسیریاب رایگان ایرانی نما امروز در یک نشست خبری در مرکز تجاری چارسو رونمایی شد.دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نما (namaa)؛ نقشه ایرانی – قندان14 آگوست 218 نقشه و مسیریاب آنلاین ایرانی با نما امروز راه اندازی شد و مدیرعامل این سرویس ما با یک بره ریزی چند ساله توانستیم سرویس‌های هوشمند از جمله دانلود بره جهان نما (مسیر یاب فوق هوشمند) ایران اپساستفاده و دانلود چندين نوع نقشه با ابعاد و زوم هاي مختلف به صورت دلخواه از داخل نرم افزار داراي چند حالت مخصوص (خودرو,دوچرخه و پياده کشتی رانی , کامیون رانی)نقشه و مسیریاب نشان – Apps on Google Playبهترین مسیر را «نشان» می‌دهد خیلی وقت‌ها پیش میاد که در خیابان‌ های پیچ در پیچ شهر رانندگی می‌کنیم و نمیدونیم از چه مسیری باید به مقصد برسیم. بعضی از وقت‌ها هم نقشه‌ی همراه تهران – Apps on Google Playنقشه‌ی آفلاین تهران با آخرین تغییرات معابر – امکان مشاهده‌ی نقشه در نمای پرسپکتیو (دید پرنده) و چرحش ۳۶۰ درجه نقشه – وضعیت ترافیک معابر اصلی بر روی نقشه با بهترين نرم افزار GPS سخنگو به همراه نقشه کامل ایران براي موبايل + 17 آوريل 213 نرم افزار جی پی اس و مکان نمای Sygic پرطرفدار ترین جی پی اس آفلاین در دنیا تنها نقطه ضعف این بره این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن نما نقشه ای برای زندگیبا نقشه «نما» جستجو کنید، بیابید و با بهترین مسیر، نقشه زندگی خود را ترسیم کنید. اپلیکیشن. نمایش وب سایت.

دانلود کنید با لینک مستقیم
دانلود Continue reading “بره نقشه نما

تمام اطلاعاتی که در مورد دارو‌ها و نکات کاربردی و بالینی آن‌ها نیاز دارید، هم‌اکنون قابل استفاده بر روی آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی. همگی درون جیب و همراه شما

کتاب راهنمای جیبی کاربرد داروهای ژنریک ایران برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ تهیه و عرضه شد و از آن زمان با توجه به حمایت کاربران گرامی، بیش از چهل بار و با تیراژی بالغ بر دویست هزار جلد، چاپ شده است. کتاب حاوی اطلاعات کاربردی و بالینی داروهای موجود در نظام دارویی ایران است.

برای آشنایی با اطلاعات ارائه شده در این نرم​‌افزار، داروی مورد نظر خود (به زبان انگلیسی) را در مستطیل زیر تایپ و علامت جستجو را کلیک نمایید:

کتاب راهنمای جیبی کاربرد داروهای ژنریک ایران برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ تهیه و عرضه شد و از آن زمان تاکنون و با توجه به اقبال و حمایت کاربران گرامی، بیش از چهل بار و با تیراژی بالغ بر دویست هزار جلد، چاپ و منتشر شده است. این کتاب حاوی اطلاعات کاربردی و بالینی داروهای موجود در نظام دارویی ایران است و برای استفاده پزشکان و پیراپزشکان شاغل در بخش بهداشت و درمان تهیه و تدوین شده است. در حال حاضر و به مناسبت انتشار دویست هزارمین نسخه از این کتاب، ویرایش ششم آن همزمان با انتشار نسخه دوم نرم​‌افزار ایراندارو تقدیم علاقمندان و عزیزان شده است.

آیا برای استفاده از جستجوی آنلاین در سایت حتما باید در سایت ثبت کرد؟

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

آیا اطلاعات مندرج در سایت و یا نرم‌افزار را می‌توان در سایت‌​ها و یا مقالات و کتاب‌​ها استفاده نمود؟

آیا با یکبار خرید این نرم‌افزار می‌توان آن را بر روی چند دستگاه نصب کرد؟

آیا در صورت آپدیت و یا آپگرید کردن دستگاه و یا پاک شدن و نصب مجدد ایراندارو، مجدداً باید اعتبار خریداری کرد؟

آیا اعتبار خریداری شده برای نصب ایراندارو، محدودیت حجمی و یا زمانی دارد؟

آیا برای استفاده از نرم​‌افزار ایراندارو لازم است به اینترنت وصل باشیم و آیا استفاده از نرم​‌افزار نیاز به مصرف اینترنت دارد؟

با وجود تایپ داروی مورد نظر در باکس جستجو، اطلاعات دارو نشان داده نشد. علت چیست؟

آیا برای جستجوی دارو در سایت و یا نرم​‌افزار فقط باید از ژنریک دارو استفاده کرد؟

آیا می‌توان بیماری‌ها و یا علایم آن‌ها را برای یافتن داروی مناسب در درمان آن‌​ها را هم جستجو کرد؟

در این نرم‌​افزار اصطلاحات پزشکی زیادی بکار رفته و معنای بسیاری از اصطلاحات برای من روشن نیست.

از سال ۱۳۸۷ و همزمان با انتشار ویرایش پنجم کتاب راهنمای جیبی کاربرد دارو‌های ژنریک ایران، برای نخستین
بار در ایران بانک الکترونیک اطلاعات دارویی برمبنای اطلاعات ارائه شده در این کتاب برای سیستم عامل
ویندوز در قالب یک مینی‌سی‌دی و به صورت رایگان همراه کتاب توزیع شد. با توجه به استقبال گسترده کاربران
و گسترش کاربرد گوشی‌های هوشمند، این نرم‌افزار برای استفاده در گوشی‌های هوشمند باز طراحی، تولید و تحت
عنوان نرم‌افزار ایراندارو عرضه شد. در حال حاضر نسخه دوم آن با کیفیتی جدید و به روز عرضه و از طریق
اپ‌استور و گوگل‌پلی‌استور قابل دریافت و نصب است.

کاربر گرامی پرداخت‌های موفق شما به شرح زیر می‌باشد:

– با توجه به تغییر دوز استامینوفن کدئین و کاهش میزان کدئین از ۲۰ میلی گرم به ۱۰ میلیگرم. کد جدیدی  برای استامینوفن کدئین موجود در بازار (۳۰۰ میلیگرم استامینوفن + ۱۰ میلیگرم کدئین فسفات) تعیین شده (کد ۰۸۴۴۰) است. و لازم است در نرم افزارهای ثبت نسخ خود از این کد بجای کد قبلی( ۰۲۲۴۳) استفاده کنید.

 

 

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

– داروی سیمبیکورت (بودزوناید + فورمترول ) در دو دوز ۳۲۰ و ۱۶۰ در حال حاضر به خانواده داروهای بیمه ای تامین اجتماعی وارد شده و به احتمال زیاد به زودی در لیست داروهای بیمه ای سازمان خدمات درمانی نیز وارد خواهد شد.

 

 

قیمت این دارو در دوزهای ۳۲۰ و ۱۶۰ به ترتیب ۵۳۵۰۰۰ و ۳۵۶۰۰۰ ریال قبل از این تاریخ بوده که با کاهش قیمت قابل ملاحضه ای به قیمتهای ۲۸۶۰۰۰ و ۱۹۲۰۰۰ ریال رسیده است.

کاهش مارژین سود برای قرارگرفتن در لیست بیمه ای و درنتیجه افزایش فروش دارو احتمالا نتیجه مذاکره دو طرف ماجرا بوده و ماحصل این اتفاق میمون رضایت ۳ طرف بیمه گذار، وارد کننده و بیمار خواهد بود.

 

 

 

این ها مواردی هستند که من دیدم :

اینهالر بکلومتازون : (کدهای ۰۰۱۳۳ و ۰۲۲۰۷ )

آمپول کلیندامایسین : (کدهای ۰۱۹۴۷ و ۰۰۳۱۰ )

پچ پوستی نیتروگلیسرین : ( کدهای ۰۱۶۱۶ و ۱۱۳۷۲ )

 

به نظر شما هم اینها در واقع یک دارو هستند و شما در نرم افزار داروخانه خود از کدام کدها استفاده میکنید؟

 

یک لیست از اقلام موجود در یک داروخانه به همراه قیمت آزاد و بیمه ای هر سازمان

http://pharmacists.persiangig.com//Drug_List/Drug_Data_Base_139-6-28.xls

http://pharmacists.persiangig.com//Drug_List/Supplements-3.pdf

لیست مکملهای ایرانی شرکت اسوه (32 قلم) {با تشکر از دکتر احمد شفیعی}

http://pharmacists.persiangig.com//Drug_List/Osvah_Supplements_32.xls

لیست مکملهای مجاز وارداتی (835 قلم) {با تشکر از دکتر فاطمه میرزایی}

http://pharmacists.persiangig.com//Drug_List/Iran_Imported_Supplements.xls

لیست مکملهای شرکت سان لایف (برگرفته از سی دی تبلیغاتی کیان فارمد)

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

http://pharmacists.persiangig.com//Sunlife.pdf

لیست مکملهای شرکت هلث اید (برگرفته از سی دی تبلیغاتی کیان فارمد)

http://pharmacists.persiangig.com//HealthAid.pdf

توی این لیست کاربرد داروها به صورت خیلی ساده  آورده شده. 

استفاده از این لیست برای دانشجویان داروسازی سالهای اول تا 3 ام که علاقمند هستند با داروهای پرمصرف آشنا شوند و کسانی که در قدمهای اول نسخه خوانی هستند مفید است.این لیست هنوز خیلی ناقصه و بتدریج ویرایش میشه.در ورژن های بعدی دستور مصرف معمول داروها و اسامی تجاری قدیمی هم به لیست اضافه خواهم کرد.در صورتی که در لیست ایرادی یا نکته تکمیل کننده ای میبینید به بنده اطلاع دهید.

دوستان و همكاران عزيزي كه مايل هستند در تكميل اين ليست همكاري نمايند؛ مواردي مثل تداخلات،مصرف در بارداري،دستور معمول،دوز بر اساس وزن آنتي بيوتيكها، مصرف بعد يا قبل غذا، مصرف در فاويسم، احتياطات، توصيه تكميلي و نياز به تكميل شدن دارد. با تشكر

http://pharmacists.persiangig.com//Drug_List/Farsi_Simple_Indication.xls

 

&gt&gt این فایل به کمک همکاران عزیز هم ورودی اینجانب دکتر تاجیک خاص و دکتر سبحانی پور به روز شد

ورژن 5 :

1389-7-22

http://pharmacists.persiangig.com//Drug_List/Farsi_Drugs_Indication_Simplified.V5.xls

 

 

 

مثلا از هر نوع دارو چه شركتهايي با چه قيمتهايي دارو توليد كرده اند*كل اسامي تجاري داروهاي ايراني و خارجي به همراه معادل ژنريكشان*ليست داروهاي بدون نسخه*اسم تجاري دارو – قيمت و اسم ژنريك آن*ليست به روز شده شامل 2 بخش آخرين تغييرات قيمت و فهرست اصلي ‌به انضمام شروط تعهد بيمه براي هر دارو*فرمولاسیون -راه مصرف و توضیح مختصر*لیست محصولات گیاهی*لیست داروخانه های کشور*آدرس و شماره تلفن كارخانجات داروسازي و .

برای دیدن لینکها و دریافت لیستها را ملاحضه کنید

ابتدا معرفی ۳ لینک اصلی دریافت قیمت داروها :

قیمت دارو از سایت تامین اجتماعی :

 http://www2.darman.sso.ir/index.aspx

قیمت دارو از سایت خدمات درمانی :

http://claims.msio.org.ir/

 http://91.98.112.146/daro/

آدرس جديد دريافت فايل خدمات درماني :

http://msio.org.ir/Drugs/Forms/drugs.aspx

خدمات درمانی هم که عاشق آدرس سایت عوض کردنه! این هم سومین و جدیدترین آدرس دریافت فایل بیست قیمت بیمه خدمات درمانی :

http://drugs.msio.org.ir/Drugs/Forms/drugs.aspx

قیمت دارو از سایت وزارت غذا و دارو :

http://www.fdo.ir/Drug/Fa/Downloads/ShowSection.aspx?fid11

 

عضويتلغو عضويتPowered by WebGozar

کد آهنگ

قیمت دارو از سایت تامین اجتماعی :

http://www2.darman.sso.ir/index.aspx

قیمت دارو از سایت خدمات درمانی :

http://91.98.112.146/daro/

قیمت دارو از سایت وزارت غذا و دارو :

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

http://www.fdo.ir/Drug/Fa/Downloads/ShowSection.aspx?fid11

دليلهاي زيادي ممكنه وجود داشته باشه كه اين لينكها براتون مفيد واقع بشه :-اگه داروساز هستيد و مي خواهيد از آخرين قيمتهاي دارويي مورد تعهد بيمه مطلع بشيد كه هر ماه اينقدر كسورات براتون نياد!-اگه دانشجو داروسازي يا پزشكي هستيد و مي خواين بدونين چه داروهایی در بازار دارویی ایران با چه دوز و شکل دارویی موجوده. شرط تعهد هر دارو براي بيمه چيه؟(مهر متخصص و..)..اگه املاي صحيح داروها رو فراموش مي كنيناگه مي خواهيد قيمت داروها رو حدودي يا دقيق بدونين و مقایسه کنید مثلا براي دلپيچه قرص دي سيكلومين همون كارايي هيوسين رو دارو با قيمت كمتر. يا قيمت ناپروكسن 5 اصلا هم 2 برابر 25 نيست!و.. اگه مي خواهيد بدونين از يك دارو چه فرمولاسيون و دوزاژي موجود هست؟اگه .

1- از هر نوع دارو چه شركتهايي با چه قيمتهايي دارو توليد كرده اند . قيمت مورد تعهد بيمه براي هر كدام چقدر است http://pharmacist.parsaspace.com/Generic+trade+Price.xls2- كل اسامي تجاري داروهاي ايراني و خارجي به همراه معادل ژنريكشان (به صورت دستی ازسایت www.FDO.ir استخراج شده )

http://pharmacist.parsaspace.com/Trade+Generic.xls

۳- لیست کاملتر شامل اسم تجاری – فرم دارویی – کد دارو – ژنریک داروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران ۸۱۳۶ مورد &gt

http://parsaspace.com/files/6517118884/trade-form-code-gen-inn-8136.xls.html

۳.۵ – همین لیست به روز شده و کاملتر شامل اسم تجاری-فرم و ژنریک داروهای ایرانی و خارجی موجود در بازار دارویی ایران ۱۱۴۱۹ مورد &gt http://parsaspace.com/files/3517118884/trade_form_generic_11419.xls.html۴-ليست داروهاي بدون نسخه http://parsaspace.com/files/7417118884/otc.doc.html۵-ليست داروهاي بدون نسخه http://pharmacist.parsaspace.com/OTCs.xls۶- يك ليست ديگر از اسم تجاري دارو – قيمت و اسم ژنريك آن http://parsaspace.com/files/8417118884/otcs.xls.html

۷-ليست به روز شده شامل 2 بخش آخرين تغييرات قيمت و فهرست اصلي ‌به انضمام شروط تعهد بيمه براي هر دارو *آخرین تغییرات 1388/3/3 * از سایت خدمات درمانی

http://parsaspace.com/files/1517118884/update.xls.html

۷.۵ – لیست داروها شامل اسم تجاری کد و قیمت و زمان تجدید قیمت به روز شده در 1388/3/23 شامل با :

http://parsaspace.com/files/9617118884/fdo-23-3-1388-5697.xls.html

۸- فهرست قيمت پايه داروهاي توليد داخل براي ششماه اول سال 1386 (از سایت http://www.FDO.ir)

http://parsaspace.com/files/3717118884/base-price-1386-6-952.xls.html

– همین لیست بالا به همراه اسم فارسی داروها برای کسانی که میخوان شروع به نسخه خوانی کنند.

http://parsaspace.com/files/1717118884/base_price_persian.xls.html۹-فهرست دارویی ديگري از داروهاي ايران http://parsaspace.com/files/6917118884/iran_drug_list.pdf.html

۱۰- لیست دیگری شامل اسم ژنریک دارو – فرمولاسیون -راه مصرف و توضیح مختصری مثلا (ملح سدیم یا اجزائ سرم رینگریا آدالت کلد) تبدیل دستی از فایل PDF از سایت www.FDO.ir بروز شده در تاریخ ۲/۱۱/۱۳۸۵

http://parsaspace.com/files/9917118884/iran-drug-list-294.xls.html

۱۱- ليست ديگري از داروهاي موجود در ايران اسم ژنريك-شكل دارويي- راه مصرف و مواد تشكيل دهنده http://parsaspace.com/files/3817118884/drug_list.xls.html

۱۲- یک لیست دیگر شامل شرط بیمه – کد ۵ رقمی – ژنریک – شکل دارویی – دوز و قیمت از سایت تامین اجتماعی اصفهانhttp://parsaspace.com/files/2117118884/pharmacopoeia_86-5-1659.xls.html

۱۳-یک لیست دیگر دارویی شامل شرط تعهد . کد . اسم ژنریک و دوزاژ دارو و قیمت (۱۶۴۱ مورد)

(فرمت اکسلExcel به حجم ۲۹۵ کیلوبایت و فرمت پی دی اف PDF به حجم ۳۶۶)

http://parsaspace.com/files/1817118884/druglist_85-1-23.pdf.html

http://parsaspace.com/files/2817118884/druglist_85-1-23.xls.html

۱۴-لیست دارویی شامل فقط اسم تجاری – کد دارو – ژنریک (۳۴۲۰ مورد)

http://parsaspace.com/files/9517118884/trade-generic-code.xls.html

۱۵- لیست داروهای یارانه ای شامل اسم تجاری – دوز و ژنریک ( ۱۳۶ مورد) از سایت www.FDO.ir

http://parsaspace.com/files/2217118884/subsidence-85.xls.html

۱۶- لیستی شامل فقط اسم تجاری و ژنریک داروها مرتب شده بر اساس اسم ژنریک http://parsaspace.com/files/3617118884/generic_barnd_sorted_by_gen.pdf.html

۱۷- لیست داروهای موجود در ایران شامل اسم تجاری – کد دارو و قیمت دارو – به روز شده در تاریخ ۰۲/۰۴/۱۳۸۷ http://parsaspace.com/files/4517118884/trade_code_price_87-4_4545.xls.html

۱۸- لیست محصولات گیاهی بازار دارویی ایران: شامل موارد استفاده – شکل دارویی – شرکت سازنده . از سایت : www.FDO.irhttp://parsaspace.com/files/4917118884/iranian_herbal_products.pdf.html۱۹-آدرس و شماره تلفن كارخانجات داروسازي ايران http://parsaspace.com/files/4417118884/pharmaceuticaladdress.pdf.html

۲۰- لیست داروخانه های کشور ( داروخانه – آدرس – دانشگاه ناظر – مسئول فنی داروساز – کد داروخانه )

http://parsaspace.com/files/817118884/drugstore.xls.html

۲۱- لیست دیگری شامل کد دارو – و دوز – شرط بیمه و قیمت از سایت داروخانه دکتر حقیقت فرد

http://www.haghighatfard.com/Includes/druglist.htm

دانلود رایگان لیست داروهای ژنریک ایران

۲۲-لیست داروها”فارسی” شامل کد دارو – فارسی – شکل دارویی فارسی از سایت بیمارستان ابن سینا مشهد (بزودی)

۲۳-لیست داروهای مورد تعهد بیمه برای ماما

http://www.asnadisfahan.com/new2.asp

۲۴-ليست قيمت داروهاي وارداتي شركت بهستان داروhttp://behestandarou.com/price_and_dist_.htm

۲۵- یک لیست کاملا مختصر راجع به مصرف داروها در بارداری :http://parsaspace.com/files/8617118884/drug_use_in_pregnancy.pdf.html

۲۶- لیست شرکتهای تک نسخه ای (شرکت های فوریتی دارویی) :۳۱ شرکت آدرس و شماره تماس

http://parsaspace.com/files/217118884/tak_noskhei.doc.html

۲۷- یک لیست تقریبا مختصر از اسامی تجاری و زنریک داروها استخراج شده از سایت مرک:http://pharmacists.persiangig.com/Trade_Generic_Merck.xlsلیست هایی که از طریق جستجو در اینترنت بدست آمده و الزاما مربوط به اقلام موجود در کشور ایران نمی شود:

– اسم تجاری و ژنریک به همراه دوز و راه مصرف (حدود ۳۲۰۰۰ با فرمت اکسل فشرده شده توسط بره WinRar)http://parsaspace.com/files/2717118884/brand_strenght_generic_route_32669.rar.html

– لیست دارویی دیگری شامل تجاری و ژنریک دارو دوزاژ و شکل دارویی ( حدود ۷۰۰ مورد با حجم فشرده ۷۰ کیلوبایت):

http://parsaspace.com/files/1617118884/generic_strenght_dosageform_trade_note_7.rar.html- لیست تقریبا کاملتر شامل اسم تجاری . کلاس دارویی. فرمول شیمایی . کاربردهای درمانی. منع مصرف. نگهداری و (۱۳۳۷ مورد با حجم فشرده ۱۹۰ کیلوبایت):

http://parsaspace.com/files/2617118884/gen_class_trade_chem_formu_indic_contr_stor_solu.rar.html

– مرور داروهای مربوط به هر عارضه بطور خلاصه به همراه مکانیسم اثر دارو:

http://parsaspace.com/files/7617118884/drug_disease_review.rar.html

– لیست ژنریک داروها به همراه کاربردشان با بیان ساده :

http://parsaspace.com/files/717118884/clinical_indications_directory.rar.html

– برای دانلود بره WinRar از این لینک استفاده کنید.

-داروه رسمی ایران ( اطلاعات دارویی به زبان فارسی):http://pharma.toliddaru.com/tdi/drug_directory/drug_list_full_screen_view.html

– سایت اطلاعات دارویی به زبان فارسی : دارویابhttp://www.daroyab.com – آدرس جدید سایت تامین اجتماعی http://www.asnadtehran.sso.ir -آدرس اینترنتی سایت خدمات درمانی http://msio.org.ir/Home.aspx

– لیست پزشکان : شامل اسم و فامیل – شماره نظام پزشکی و نوع تخصص (نیمه کاره شامل ۵۹۰۰ مورد – فرمت اکسل با حجم ۶۹۱ کیلوبایت)

http://parsaspace.com/files/117118884/physicians.xls.html

لیست کامل در آدرس

http://www2.asnadtehran.sso.ir:71/doctorlist.do?

در صورتی که تمایل دارید این لیست را تکمیل کنید به آدرس بالا رفته . تعداد در هر صفحه را ۱۰۰ تعیین کنید و از صفحه ۶۰ به بعد را دانلود نموده از صفحه html کپی و در اکسل paste نمائید. شاید مسئولین سایت حاضر بشن فایل کامل رو براتون بفرستن که زحمت رو خیلی کمتر میکنه!اگه بره اكسل روي دستگاهتون نصب نيست ميتونين از سايت مايكروسافت بره Microsoft Office Excel Viewer رو از این آدرس دریافت کنیدhttp://download.microsoft.com/download/9/e/f/9ef13e5d-2116-4de-ab97-31811ff3ca/xlviewer.exeاگه این لینک کار نکرد با یک جستجوی ساده در گوگل میتونین بره رو پیدا کنید . حجمش حدود ۱۰ مگابایت هست. —————————————————————– و تلفن شركتهاي تجهيزات پزشكي :http://khorshid8.com/AllPic/All-Jadval/6NAAM-Tajhizat-pezeshky.htmآدرس و مشخصات كامل شركتهاي تجهيزات پزشكي:http://khorshid8.com/AllPic/All-Jadval/3Sherkatha.htmمشخصات كامل بيمارستانهاي كشور با تفكيك استاني :http://khorshid8.com/AllPic/All-Jadval/4bimarestanha.htmمرجع :سايت خورشيد۸ ::راهنماي خريد تجهيزات پزشكي.دارويي:: http://khorshid8.com ——————————————————————

^ بازگشت به صفحه اول وبلاگ

عضويتلغو عضويتPowered by WebGozar

کد آهنگ

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *