دارو گیاهی ضعف معده

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

بسیاری از افراد هستند که از تلخی دهان یا حالت تهوع شکایت دارند، همه این علائم از طب سنتی نشانه وجود مشکلی در معده است که به کمک تدابیر پاکسازی معده می‌توان به‌راحتی آن را برطرف کرد.

مصرف رب انار  و رب سیب به تقویت و پاکسازی معده از مواد زائد کمک می‌کنددارو گیاهی ضعف معده

* رب انار و رب سیب راهی برای تقویت و پاکسازی معدهوجود تلخی دهان یا احساس تهوع از طب سنتی به دلیل وجود صفرای متعفن در معده است. صفرای عفن موجب بی‌اشتهایی و حالت به جوشش آمدن معده می‌شود.

وجود یکی از این علامت‌هایی که در بالا ذکر کردیم نشانه‌ای از وجود صفرای عفن یا متعفن در معده است که با کمک برخی از تدابیر می‌توان آن را برطرف کرد و کسانی که دچار صفرای عفن هستند معمولاً در ماه رمضان دچار مشکل می‌شوند.

* مصرف شربت انار یا رب انار در رفع علامت صفرای عفن موثر است به این ترتیب که بعد از هر وعده غذا یک قاشق چای‌خوری رب انار ترش و شیرین مصرف کنند.

* تهیه شربتی از رب انار و آب‌غوره همراه با عسل می‌تواند موثر باشد به این ترتیب که رب انار را با آب‌غوره و عسل مخلوط می‌کند و روی حرارت ملایم قرار داده تا به قوام درآید. از این مایه شربت چند با در طول روز تا شروع ماه رمضان با آب رقیق کنند, مصرف کنند.* شربت زرشک نیز از بهترین نوشیدنی‌ها برای این افراد است. به این ترتیب که به میزان دلخواه زرشک آبی را با چند برابر آب از شب تا صبح خیسانده سپس روی حرارت قرار داده و با شکر به قوام درآورند. میزان شکر اضافه شده آن همانند سایر شربت‌هاست به میزانی که قوام پیدا کند.* استفاده از سیب یا آب سیب یا رب سیب نیز توصیه می‌شود.سیب تقویت‌کننده قلب، مغز،کبد و در نهایت دستگاه گوارش است همچنین مانع نزول مواد زائد به سمت معده می‌شود.برای تهیه رب سیب می‌توان به میزان 2 لیتر آب سیب گرفته شود و به روش بن ماری روی شعله غیرمستقیم گاز قرار دهند؛ به این ترتیب که یک ظرف بزرگ پر از آب بر روی شعله گذاشته و ظرف آب سیب را داخل ظرف پر از آب گذاشته تا به‌مرور زمان آب سیب تبخیر شود و رب بسیار خوشمزه و مقوی به دست آید.

خوردن سیب خود موجب تنظیم محیط دهان و دندان می‌شود که به حفظ و سلامت دندان‌ها کمک می‌کند.

* در نهایت برای کسانی که صفرای عفن و تلخی دهان دارند، استفاده از بذری به اسفرزه برایشان مفید است البته بهتر است که خیسانده شود و لعاب آن مصرف شود. 

برای درمان سوءهاضمه، از جوشانده‌های رازیانه استفاده کرد

* هضم غذا و درمان سوءهاضمه* برای درمان سوءهاضمه توصیه می‌شود که از جوشانده‌های سنتی مثل رازیانه استفاده کرد. همچنین مصرف جعفری نیز به هضم غذا کمک می‌کند.

* مصرف فلفل سیاه نیز با ترشح اسید معده به هضم غذا و رفع سوءتغذیه کمک می‌کند.

* استفاده از زردچوبه در غذا برای درمان دردهای معده و نفخ کارساز است و به‌طورکلی مصرف برخی ادویه‌ها مثل زیره سیاه، گلپر، میخک، هل و آویشن برای رفع نفخ و سوءتغذیه موثر است.* خوردن بادرنجبویه به همراه نعناع برای درمان بی‌اشتهایی و رفع سوءهاضمه موثر است.

* مصرف زنجبیل، برگ بو و هل نیز برای درمان سوءهاضمه موثر هستند چون از سوزش معده و دردهای ناشی از عدم هضم غذا جلوگیری می‌کنند.

* خوردن هویج و نعناع و عرق‌هایی مثل زیره و پونه نیز موثر است. همچنین مصرف دارچین ضد استرس بوده و به هضم غذا کمک می‌کند. 

 دارچین برای کاهش درد ناشی از نفخ معده و سوءهاضمه موثر است

 * مصرف دارچین و نعناع دوای درد معدهمعمولاً افرادی که در طول هفته زیاد درد معده را تجربه را می‌کنند با خوردن غذاهای چرب و شور دردشان می‌شود خوراکی‌هایی مثل مایونز و کلم از این مواد غذایی است.

* طب سنتی برای درمان و تسکین دردهای معده مصرف دارچین را توصیه می‌کند چراکه این گیاه‌درمانی برای کاهش درد ناشی از نفخ معده و سوءهاضمه موثر است.

* افرادی که دچار سوءهاضمه و درد معده می‌شوند بهتر است مصرف قهوه، گوشت قرمز، غذاهای سرخ‌شده و نوشابه‌های گازدار را کمتر کنند. قهوه، چای و نوشیدنی‌های گازدار اسید معده را افزایش می‌دهند و باعث بازگشت اسید از معده به مری هم می‌شوند.

* همچنین این افراد بهتر است به‌جای خوردن گوشت قرمز، مصرف مرغ و ماهی را در بره خود جای دهند و خوردن فیبر نیز از نفخ و دردهای معده می‌کاهد.

* مصرف نعناع و زنجبیل به تسکین درد معده کمک می‌کند. همچنین جویدن دانه رازیانه نیز موثر است. منابع:فارستسنیم


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

کامل (هلپ کده)

خواص و مضرات گیاهان و داروها

چگونه مغز هسته انبه را بخوریم ؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید ببینیم آیا هسته انبه قابل خوردن است ؟ در جواب باید بگوییم که بله؛ هسته انبه قابل خوردن است اما معمولا آن را به صورت خشک شده مصرف می کنند. اگر می خواهید فواید خوردن هسته انبه را بدانید می توانید به مطلبی که در سایت سلامت گو در مورد آن نوشته شده مراجعه کنید. در چگونگی خوردن هسته انبه یا در واقع خوردن مغز هسته انبه را برای شما توضیح می دهیم.

روش خوردن مغز هسته انبه به اینصورت است که شما هر بار بعد از خوردن انبه می بایست هسته آن را نگه دارید تا به مرور زمان تعداد آنها زیاد شود. همان طور که گفتیم نحوه خوردن هسته انبه به این صورت می باشد که باید ابتدا آنها را خشک کنیم. برای خشک کردن هسته انبه باید آن ها را به مدت 1 الی 15 روز در معرض نور آفتاب قرار دهیم.

در ادامه، مراحل روش خوردن هسته ی انبه برای شما توضیح می دهیم. البته در مرحله پایانی، انتخاب بهترین روش خوردن هسته انبه به خود شما بستگی دارد.دارو گیاهی ضعف معده

همان طور که در ابتدای آموزش طریقه خوردن مغز هسته انبه گفتیم در مرحله اول باید اجازه دهید هسته های انبه خشک شوند. بعد از اینکه هسته های انبه خشک شدند، آماده استفاده هستند. حال باید به وسیله گوشت کوب یا چیزی شبیه به آن هسته ها را بشکنید و سپس مغز هسته انبه را از داخل آن بیرون آورید.

در ادامه باید هسته های انبه را برش دهید یا رنده کنید یا آنها را پودر کنید که ما به شما پودر کردن آن را پیشنهاد می کنیم. برای این کار می توانید از چاقو، مخلوط کن یا غذا ساز استفاده کنید. تا اینجا شما مراحل اصلی آموزش طرز خوردن مغز هسته انبه را طی کردید. می توانید پودر بدست آمده از مغز هسته انبه را با مقدار کمی نمک برای طعم دادن به آن مخلوط کنید. حالا این پودر آماده استفاده است.

پودر مغز هسته انبه را می توانید برای طعم و مزه دادن به انواع غذاها به منظور خوشمزه تر کردن آن ها استفاده کنید بخصوص غذاهای میان وعده.

همچنین از این پودر می توانید در انواع غذاهای هندی، کتلت، کباب، نوشیدنی های ماسالا، گوشت سرخ شده و انواع مختلفی از غذاها استفاده کنید.

اگر شما هم در رابطه با اینکه چگونه مغز هسته انبه را بخوریم ، روشی می دانید آن را از طریق قسمت نظرات با ما مطرح کنید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی افراد در مورد رابطه گلابی و یبوست با تردید مباحثی را عنوان می کنند. گلابی

ریزش مو و چربی خون دو عاملی هستند که معمولا با افزایش سن به سراغ افراد

یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ سلامت مادر و فرزند ، مصرف میوه فوجی در

یکی از سبزیجاتی که به حفظ سلامت مو کمک می کند تره است. استفاده از تره

وقتی در اینترنت در مورد پروستات و پیاز به جستجو بپردازید میبینید که منابع زیادی به

مصرف انار فواید فراوانی برای درمان بسیاری از بیماری ها دارد که یکی از مهمترین آنها

غذاهای حاوی ملانین معمولا سرشار از ویتامین های آ ، ب ، دی و ای می

آیا شما هم آرزوی داشتن نوزادی سالم و با رشد کامل را دارید؟ آیا میخواهید در

با وجود تمام مزایایی که هلیله سیاه برای سلامتی دارد، توجه به موارد منع مصرف هلیله

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی مصرف بیش از اندازه نخود فرنگی برای مردان مضر

اصولا تعدادکثیری از میوه ها هستند که علاوه بر خود میوه سایر قسمت های آن ها هم مورد استفاده قرار میگیرد و دارای خواص بسیاری میباشد که از جمله آن ها میوه انبه است که درکنار فواید بسیاری که خودش دارد هسته انبه نیز دارای خواص فوق العاده ای میباشد که دانستن آن حائز اهمیت است .

بسیاری از ما بعد از استفاده از میوه نرم و شیرین انبه هسته بزرگ آن را دور می اندازیم و غیرقابل مصرف می دانیم در صورتی که از خواص هسته انبه و مزیت های فوق العاده ی آن بی خبر هستیم. این هسته غول پیکر دارای خواص بسیاری می باشد که با دانستن آن میتوان بسیاری از بیماری ها را در منزل به راحتی درمان کرد.

mango یا انبه درخت بلند قدی با طول عمر بیش از 3 سال است که تا آخرین روزهای حیات به بار می نشیند و میوه می دهد . از این میوه ی گرمسیری که زادگاهش شبه جزیره هند است به عنوان رنگ و طعم دهنده و عطر دهنده استفاده میکنند . انبه یک نوع میوه به شکل منحنی است که رنگ پوست آن با توجه به نوع و نور محیط از سبز مایل به صورتی قرمز نارنجی یا طلایی متغیر است . رسیدن میوه ی انبه 3 تا 6 ماه به طول می انجامد. علاوه بر هند در دیگر کشورها همچون آمریکای شمالی مرکزی و جنوبی کارائیب جنوب و مرکز آفریقا استرالیا چین پاکستان و آسیای جنوب شرقی کشت می شود و در ایران بیشترین تولید انبه به شهرستان هرمزگان تعلق دارد که بیشینه ای بیش از 3 سال دارد. انبه دارای هسته ای بسیار بزرگ است که این هسته از خواص دارویی و درمانی بسیاری برخوردار است. طعم شیرین و گس میوه ی انبه باعث شده است هر ذائقه ای پذیرای آن نباشد اما این میوه ی گرمسیری طرفداران مخصوص خودش را در همه جای دنیا دارد .

دارو گیاهی ضعف معده

میوه ی انبه دارای فیبر هایی است که حرکت روده ها را تنظیم میکند و مانع از ایجاد یبوست در افراد می شود. جهت مشاهده خواص انبه کلیک کنید. در ادامه به بررسی خواص هسته انبه می پردازیم.

بنا بر تشخیص طب قدیم ایران مغز هسته انبه سرد و خشک است و از خواص هسته انبه میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

هسته انبه ضد استفراغ است و سرفه های سخت را درمان میکند علاوه بر این برای برطرف کردن خونریزی رحم و بین دو عادت ماهیانه در خانم ها موثر است. یکی دیکر از فواید هسته انبه کرم کش و ضد اسهال بودن آن است . هسته انبه تسکین دهنده ی آسم و برطرف کننده تنگی نفس است. از دیگر خاصیت های هسته انبه درمان سرماخوردگی است. هسته انبه بواسیر خونی را درمان می کند. به اضافه ی همه ی اینها از مغز هسته انبه میتوان بجای بادام در پخت شیرینی جات استفاده کرد .

امید است با مطالعه این مطلب هرچند کوتاه اما مفید از فواید هسته انبه بهره مند شده باشید .

آشنایی با چایامانگالارام مجسمه بودایی غول پیکر به خواب فرو رفته!

كليد موفقيت در دست توست. شرايط مي‌تواند چيزهايي را به نفع يا ضرر تو تغيير دهد اما در عين حال برنده نهايي تو هستي چون اراده تو بر شرايط غالب است.

بايد ورزش را جدي گرفت و از مصرف چيزهايي كه سلامتي تو را تهديد مي‌كند جدا خودداري كرد.

اشتباهات عده‌اي براي تو مشكل مالي درست كرده و تو نااميد و دلسرد شده‌اي. به جاي ناراحتي بايد با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهايشان بكني.

هميشه كارها بر يك روند نخواهند بود. به خصوص كه تو در شرايط فعلي، بعضي از پشتوانه‌هايت را از دست داده‌اي. خود را براي تغييرات عاطفي جديد آماده كن كه به زودي از راه مي‌رسد.

كارهاي روزمره، خسته كننده خواهد بود. هر از گاهي بايد در آب راكد موجي انداخت تا حركت تازه‌اي پيدا كند. به ديگران كمك تا در روزهاي سخت تو را از ياد نبرند.

بره‌هاي مالي تو همچنان پيش مي‌روند. جايي براي نگراني نيست. برآورد هزينه‌هايت بهتر است با بررسي و تحقيق باشد تا بعدا مشكلي برايت پيش نيايد.

به كسي كه نسبت به او شناخت كامل و دقيقي نداري نمي‌توان اعتماد كرد. بايد دوستي‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور كرد. رفاقتي كه از آزمون‌ها سالم عبور كرده باشد مثل چك تضمين شده است.

مي‌تواني ه‌اي براي يك دوست عزيز بفرستي. هرچند امروزه اين رسم برافتاده و جايش را به تماس تلفني و ايميل داده اما نوشتن يا خواندن يك ه لذت ديگري دارد. هم تو را سرذوق مي‌آورد و هم دوستت را خوشحال مي‌كند.

مسائل پيچيده و مهمي در امور مالي پيش مي‌آيد كه بايد نسبت به آنها كاملا هشيار باشي. توانايي و هوش اقتصادي تو هميشه زبان‌زد همگان است پس بايد در حد و اندازه‌ات ظاهر شوي.

همسر به تو احتياج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخيري كه براي او افتاده احتياج به محبت و توجه بيشتري دارد. بعضي مسائل كوچك را بايد با گذشت ناديده گرفت و رد شد.

عوض كردن محل سكونت يا كار و ورود به يك خانه جديد مي‌تواند نشانه ورود به يك مرحله تازه باشد. بايد از گذشته‌ها به اندازه كافي درس آموخته و در آينده از آنها استفاده كرد.

سنگين مي‌آيي و مي‌روي. تحرك نداشتن بزرگترين نقطه ضعف توست. تن‌پروري و خوابيدن، روح آدمي را مي‌كشد. چون اسب جنگي بايد چابك و راهوار بود.

گام‌هاي درست و حساب شده مفيد بوده و در پايان منافع زيادي خواهد داشت. جايي براي نگراني وجود ندارد چون مشكلي نيست كه از عهده حل آن برنيايي.

فرصتي به تو داده مي‌شود تا بتواني خطاهاي گذشته‌ات را تصحيح كني و دوباره دل او را بدست آوري. بايد از خطاهاي گذشته پند گرفت و به گونه‌اي عمل كرد كه هرگز ديگر تكرار نشود.

اخبار خوشحال كننده و ديدارهاي سودمندي در انتظار توست. روش زندگيت را عوض كن تا از اين حالت تنش و التهاب خارج شوي. بايد به آينده‌ات اميدوار باشي.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحليل مي‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با يك مشاور خوب و باتجربه مي‌تواند به تو كمك كند.

هميشه اگر به مشكلات كوچك مالي توجه نكني تبديل به غول بزرگي خواهد شد. براي جلوگيري و مقابله با اين غول بزرگ بايد حوصله به خرج داد و با تلاش و كوشش مسائل را حل كرد.

زماني رسيده كه مي‌تواني يك نفس عميق بكشي و مطمئن باشي كه به زودي به خواسته و آرزويت مي‌رسي.

موقعيت اقتصادي تو در حال حاضر خوب است پس سعي كن درست و به موقع خرج كني. بايد سعي كني از موقعيت‌هاي كاري يا تحصيلي پيش رويت به خوبي استفاده كني تا هميشه وضعيت مالي‌ات خوب و تضمين شده باشد.

مهم اين است كه از يك خطا عبور كرده و آن را جبران كني. هيچ كس نيست كه در زندگي خود دچار اشتباهات كوچك يا بزرگ نشده باشد. پشيماني تنها كافي نخواهد بود.

براي تغيير اوضاع مالي بايد دست به ريسك بزني. گاهي اوقات تمايل داري دست به تجربه‌هايي بزني اما هميشه وسوسه‌ها و ترديدها مانع مي‌شود. بايد اين وسوسه‌ها را از خود دور كني و با جرات و جسارت و البته با فكر وارد كار شوي.

تا حدود 9 روز ديگر در بهترين روزهاي عشق و عاطفه بسر مي‌بري. چنانچه در اين ايام تغييري ايجاد شود بسيار تاثيرگذار خواهد بود. به اطرافيان خود به خوبي بنگر. احساس مي‌كني كه بيش از پيش مورد توجه واقع مي‌شوي.

گوش كردن به موزيك، بهترين راه وقت گذراني پيشنهادي ما براي امروز توست.

شايد بهتر باشد كمي سرخ‌كردني و پختني را از بره‌ي غذايي روزانه‌ات حذف كني و با خام‌خواري يا خوردن ميوه و سبزيجات سلامتي‌ات را تضمين كني. اين فقط يك پيشنهاد است.

اگر به فكر پيشنهاد براي اضافه كردن حقوق يا تغيير شغل هستي روز بسيار مناسبي است.

با فردي آشنا مي‌شوي كه براي تو شانس خواهد آورد. البته معناي اين خبر اين نيست كه از اين پس بايد چشم و گوش بسته مطيع و تابع او باشي. بلكه مي‌توان با كمك او به اهداف خوبي رسيد.

نااميد و مايوس نباش. به زودي خبري خوشحال كننده مي‌رسد و درمي‌يابي كه نمي‌توان با نااميدي به هيچ موفقيتي دست يافت. پس ياس و افسردگي رو از پنجره بنداز بيرون!!!

مصرف دخانيات يا قهوه و كافئين به ميزان زياد آسيب‌هاي زيادي را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعاليت‌هاي جسمي، بدني سالم و تندرست داشته باشي. جواني و شادابي خود را تقويت كن تا در كارها موفق گردي.

وضعيت مالي تو خوب است و جايي براي نگراني نيست. بايد از اسراف و تبذير جلوگيري كرد و همچنان ميانه‌رو بود. وقتي درآمد تو دو برابر شد آنوقت مي‌توان حساب تازه‌اي باز كرد.

بعضي عشق‌ها آتشين اما كم‌عمق و سطحي هستند. گردبادي برپا مي‌كنند و زود هم سرد مي‌شوند. اما بعضي عشق‌ها عميق است و ملايم. بايد به خودت زمان بدهي تا متوجه شوي متعلق به كدام گروه است.

ستاره بخت و اقبال تو به زودي شروع به درخشيدن خواهد کرد. با شنيدن خبر و يا موضوعي يک نگراني بزرگ را فراموش مي‌كني.

خوردن مقدار كمي شكلات در هفته به تو شادي و نشاط مي‌دهد و همين مي‌تواند در سلامتي‌ات نيز موثر باشد چون زماني كه روح بانشاط باشد، جسم نيز سالم خواهد بود.

امروز موقعيت اجتماعي دلخواهي خواهي داشت. بعضي بره‌هاي كاري يا درسي‌ات تغيير مي‌کند و به پايگاه‌هاي مطمئني دست خواهي يافت.

يكي از بدي‌هاي تو اين است كه زبانت زودتر از عقل و فكرت دست به كار مي‌شود و بند را آب مي‌دهد بايد كمي خوددار باشي تا در زمان مناسبي كارها روبه‌راه شود.

خبر و يا ه‌اي خوشحالت مي‌كند. تغيير و تحولاتي در امور روزانه‌ات پيش خواهد آمد كه ثمره‌اش شادي و نشاط توست. براي كار تازه‌اي به تو پيشنهادهاي جديدي خواهد شد.

اگر بتواني صبح كمي زودتر بيدار شوي و چند دقيقه ورزش كني، مطمئنا روحيه بهتر و شادابتري خواهي داشت. در مواد غذايي مصرفيت هم دقت كن و بره‌ريزي داشته باش.

يک دوره کلافه کننده در پيش داري. در برخورد با آن به جاي اينکه به آشفتگي دامن بزني، سعي کن افکارت و يا کارهايت را منظم و به ترتيب اهميت پشت سرهم قرار دهي. بعضي نقطه نظرهايت در محيط كاري يا جمع دوستان مورد پذيرش قرار مي‌گيرد. براي پيشرفت کارت ناچار مي‌شوي بر معلومات و اطلاعات خود در زمينه موردنظر بيفزائي.

يک توفان احساسي داري. بهتره هيچ تصميمي نگيري تا اوضاع مساعد شود. همين روزها بدون هيچ دليل خاصي با مخالفتهاي يکي از اعضاي خانواده يا يك دوست نزديك مواجه مي‌شوي. مقداري اوقات تلخي و بگومگو با يكي از دوستان داري. آشنايي تازه، فکر و خيالهايي برايت دارد.

يک اتفاق شيرين تا مدتي فكرت را مشغول كرده و خاطره‌انگيز خواهد شد. يک دوست يا فاميل عزيز را مدتي است فراموش کردي، اما او به تو فكر مي‌كند.

اگر مبتلا به بيماري‌هاي ريوي يا قلبي هستي و يا چند وقتيه كه احساس سنگيني روي سينه و شش‌هات مي‌كني، بهتره حدالمقدور بيرون نري، اما اگر مجبوري از ماسك استفاده كن.

به زودي با مقداري تغييرات در کار يا تحصيلت مواجه مي‌شوي. فکر تغييراتي در محل زندگي يا شغل، تو را آزار مي‌دهد. بايد ترديد را کنار بگذاري و تصميم قطعي‌ات را بگيري.

سلام، خدا قوت ببخشید چرا به جای فال هفتگی pmc میاد؟ چند هفتست که اینطوریه

م در لیست مطالب فال پی ام سی موجود هست

سلام خسته نباشید،چرا دیگه فال های هفتگی شبکه PMC رو نمیزارید بجاش فال های روزانه میزارید؟

قبلا فالتون انرژیش مثبت بود الان خیلی منفی میگید

فال من درست بود. اکثر وقت ها درسته. بعضی قسمت های فال شبیه رویا میمونه.

سلام.من دی ماهیمتااینجا هرچی برام دراومده دقیق بوده.وضعیتم خوب نیس برام دعا کنید.

چرا شما این فال عوض نمیکنید هر روز همین فال مال یکماهپیش هست

لطفا از مرورگر دیگه امتحان کنید تا مشکلتون حل بشه

راست ميگه وضعيت اقتصاديم روحيم روانيم زندگيم

سلام وقت بخیر ممنون بابت سایت خوبتون امروز واقعا تعجب کردم هیچ کدوم از فالها آپدیت نشده

سلام ممنون بابت روزهایی که فال رو میزارید معمولا درست هست اما بعضی روزها تکراریه فالتون !,چرا خب چهار دفعه شده که تکراری گذاشتین من اینو خونده بودم قبلا . لطفا فال حقیقی رو به روز رسانی کنید مثل همیشه . تشکر

انتقاد باعث پیشرفته و دوست داریم با نظرات شما دوستان عزیز پورتال رنگی سایت بهتری برای شما عزیزان بسازیم

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

فال 1 در سایت تاروت رنگی و از یک منبع معتبر خارجی و فال 2 در سایت پورتال رنگی و از منبع دیگری می باشد.

چرابراچیزای خوب ازفعل آیند استفاده میکنه؟ بعدچیزای بدوفعل گذشته!! :(((((

سلام میکشید وقت به خیر من باید در قسمت نظرات فال هفته نظر میدادم اما چون قسمت نظردهی وجود نداشت اینجا میگم من متولد بهمن ماه هستم و در فال این هفته پیشنهاد کار برام پیش بینی شده بود عاجزانه خواهشمندم برام دعا کنید بتونم برگردم محل کار سابقم چون واقعا از نظر روحی شرایط بدی دارم ممنونم امیدوارم همه به آرزوهای خوبشون برسن

جالب بود ولی سعی و تلاش رو فراموش نکنید موفقیت و رسیدن به آرزوها با تلاش و ایمان بخدا

 انبه میوه ایی شیرین و خوش طعم است که باید حتما رسیده آن مورد استفاده قرار گیرد. انبه نارس ممکن است برای بعضی افراد باعث بوجود آمدن بلغم شود. این میوه به شکل بیضی شکل است و هسته ایی بزرگ دارد. در این مطلب به صورت اختصاصی راجع به خواص هسته انبه و فواید آن صحبت می کنیم. شاید خیلی از افراد از خواص هسته انبه بی اطلاع باشند و بعد از مصرف انبه, هسته آن را دور بیندازند. اما جالب است بدانید که هسته انبه از نظر ارزش غذایی و درمانی با خواص انبه برابری می کند. می توان از مغز هسته انبه در انواع کیکها و شیرینی استفاده کرد.

بعضی افراد به خوردن انبه حساسیت دارند و ممکن است هضم آن برایشان دشوار بوده و یا در اثر خوردن پوسته انبه یکی سری حساسیتهایی برایشان بوجود آید. این افراد می توانند از هسته انبه استفاده کرده که هم پر فایده است و مضر نیست.

هسته انبه جزو پر فایده ترین هسته ها به شمار می رود. مغز آن سرشار از مواد مغذی است. خوردن مغز هسته برای درمان سرما خوردگی و اثرات آن مانند سرفه های شدید موثر است. از دیگر خواص هسته انبه ضد انگل بودن آن است و از داورهای طبیعی موثر برای از بین بردن اسهال خونی و رفع استفراغ به شمار می رود. هسته انبه به هضم غذا کمک کرده و در تقویت دستگاه گوارش مفید است. همچنین به رفع بواسیر خونی کمک می کند.

اختلالات قاعدگی و خون ریزی که بین دو عادت ماهانه اتفاق می افتد یا خون ریزی رحم, یکی از مشکلات شایعی است که خیلی از زنها به آن دچار می شوند. رفع این مشکل و منظم کردن دوره قاعدگی از دیگر خواص هسته است.

همچنین مغز هسته انبه برای تقویت دستگاه تنفسی کاربرد فراوان دارد و قادر است اختلالات تنفسی مانند تنگی نفس و بیماری آسم را درمان کند. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی های یک انبه خوب آشنا می کنیم.

معمولا انبه های بزرگ در میان مردم پر طرفدار است. انبه بهتر است که کاملا رسیده باشد. خوردن نوع نارس آن توصیه نمی شود زیرا ممکن است باعث مشکلاتی برای بدن شود. ممکن است بعضی نقاط انبه رسیده حالت له شدگی داشته باشد. اما باید توجه داشت که اگر مدت زمان زیادی از چیدن انبه ها می گذرد ممکن است له شدگی آن شده و مضر باشد و خوردن آن مشکلات گوارشی به وجود آورد.

به هیچ وجه از انبه هایی که لکه های سیاه دارند و یا ترک خورده هستند استفاده نکنید. چون لکه های سیاه حامل پوسیدگی و قارچ هستند که به داخل میوه سرایت کرده و آلودگی های سطح پوست انبه از طریق ترک خوردگی های آن به گوشت میوه رفته و ممکن است مضراتی برای مصرف کنندگان داشته باشد.

نگهداری طولانی مدت انبه به هیچ وجه توصیه نمی شود. انبه در دمای زیر 4 درجه سانتی گراد یخ میزند و طعم آن تغییر می کند. برای نگهداری طولانی مدت انبه می توانید آنها را داخل روزه پیچیده و سپس در یک نایلون گذاشته و به صورت در باز داخل یخچال قرار دهید. دقت کنید که انبه را در کنار سایر میوه ها از جمله هلو نگذارید.

امیدواریم خواص هسته انبه مورد توجه شما همراهان عزیز قرار گرفته باشد. و از این پس بعد از مصرف میوه انبه توجه بیشتری نیز به هسته این میوه محبوب داشته باشید.

سلام.بعد از خواندن مقاله شما درخصوص فواید هسته انبه بنده کمی از مغز هسته انبه را مصرف نمودم کی بسیار تلخ بوده وتقریبا غیر قابل خوردن می باشد

سلام پس از خوردن هستی انبه سرماخوردگی من خیلی بهتر شد عالی بوده

سلام من امسب مغز هسته انبه را با بسکوییت خوردم اینکار باعث شد تلخی اس از بین برود.

مصرف میوه آلبالو به دلیل داشتن پروتئین، مواد قندی، کالری، مواد معدنی و مغذی برای بدن بسیار

طریقه ی مصرف هسته ی انبه1

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *