دارو برای درد عضلات پا

خواص دارویی و گیاهی

درد ساق پا یک مشکل شایع است , درد پا ممکن است شدید باشد و قرار گرفتن وزن بر روی پا بد تر خواهد شد از نشانه های آن ضعف , بی حسی یا احساس سوزن سوزن شدن است .

علل های مختلفی برای درد ساق پا وجود دارد که اغلب درد ممکن است به علت گرفتگی عضلات , اسپاسم عضلامی , خستگی عضلامی , کمبود های تغذیه ای , کم آبی و یا ایستادن به مدت طولانی باشد , با درمان درد ساق پا با ما همراه باشید .

لیست مطالب :

هنگامی که درد ساق پا پس از فعالیت شدید بدنی رخ می دهد به سادگی می توانید با کمپرس سرد , درد را بی حس کرده و تورم را کنترل کنید .

توجه : یخ را مستقیم بر روی پوست خود قرار ندهید زیرا سبب یخ زدگی و آسیب به پوست شما می شود .

دارو برای درد عضلات پا

ماساژ برای آسیب های عضلانی ساق پا مناسب است .

در یک مطالعه در سال 212 در مجله science transnational medicine منتشر شده محققان نتیجه گرفتند که ده دقیقه مساژ برای درمان سیگنالینگ التهابی ناشی از درد عضلانی بعد از ورزش بسیار مفید است .

علاوه بر این ماساژ سبب بهبود گردش خون و کاهش استرس و اضطراب می شود .

یکی دیگر از درمان های خانگی موثر برای درد ساق پا زردچوبه است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان است .

همچنین زردچوبه دارای ترکیبی به کورکومین است که در درمان التهاب و درد نقش مهمی را بازی می کند .

سرکه سیب طبیعی می تواند به کاهش درد پا کمک کند , به ویژه برای آرتریت و نقرس مفید است زیرا به قلیایی شدن خون با حل کریستال های اسید اوریک کمک می کند .

به علاوه سبب جلوگیری از تجمع سم در مفاصل و بافت ها می شود , همچنین پتاسیم , کلسیم و دیگر مواد معدنی ضروری مورد نیاز برای کاهش درد و التهاب را فراهم می کند .

سولفات منیزیم , یک الکترولیت مهم است که به تنظیم سینگنال های عصبی در بدن کمک می کند , حتی به عنوان شل کننده طبیعی عضلانی کار می کند و به کاهش درد , التهاب و تورم کمک می کند .

اگر فعالیت شدید بدنی علت درد ساق پا و یا کوفتگی عضلات است , نوشیدن آب آلبالو به پیشگیری و درمان آسیب های بافت کمک می کند زیرا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است .

در یک مطالعه در سال 212 در مجله پزشکی و علوم ورزشی منتشر شده , محققان نتیجه گرفتند که آب آلبالو راه امن برای درمان درد عضلات و التهاب در مقایسه با مسکن های معمولی است .

زنجبیل حاوی خواص ضد التهابی است که به کاهش درد و التهاب و حتی بهبود گردش خون و کاهش درد عضلانی مانند درد ساق پا کمک می کند .

توجه : از مصرف بیش از حد زنجبیل خودداری کنید زیرا سبب رقیق شده خون شما می شود .

لیمو یک منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است که می تواند به درد ساق پا کمک کند همچنین به حفظ سطح PH بدن نیز کمک می کند .

افراد دارای سطوح پایین ویتامین D دچار درد ساق پا , کمر درد , بدن درد و درد ران می شوند .

کمبود پتاسیم نیز می تواند سبب درد ساق پا شود , پتاسیم یک ماده مغذی است که برای عضلات و عملکرد عصب و همچنین مانع از دست دادن آب بدن می شود .

نظر

باسلام فراوان تمام نوشته های بالا شامل بنده می باشد وهم درد بنده است لطفا ما را یاری فرمایید متشکرم

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

جی دی – فناوری ، سلامت ، سینما


ریموت لمسی نیسان GT-R با تکنولوژی بالا

قیمت های جدید ایران خودرو برای دی ماه 97 اعلام شد

بهترین لاستیک خودرو سال 97 برای پراید ، پژو و

دارو برای درد عضلات پا


فصل چهارم تور بزرگ(Grand Tour) پخش خواهد شد

اگر به دنبال بهترین بره های آندرویدی برای ویرایش عکس هستید ؟ یک بره حرفه ای و کامل با کلی امکانات برای ویرایش عکس در گوشی می خواهید ؟ یا بره ای می خواهید که عکس هاتون رو برای ارسال در اینستاگرام ویرایش کنه و لکه ها و جوش صورت رو از عکستون حذف کنه ، 1 از بهترین بره های ویرایش عکس رو در ادامه به شما معرفی می کنیم.

 

Photo Studio PRO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش عکس می باشداست که دارای امکانات بسیار خوب و جالبی است. با استفاده از امکانات جالبی که این بره دارد می توانید تصاویر زیبایی را ثبت و ویرایش کنید. با استفاده از بخش PicFrames شما می توانید متن،قاب،استیکر،و رابر روی عکس های خود قرار دهید. همچنین می توانید قاب ها و استیکرهای مختلفی را از فروشگاه خود بره به صورت رایگان دانلود کنید. یکی دیگر از قابلیت های Photo Studio PRO ساخت تصاویر کلاژ می باشد که از قسمت Frames  در دسترس شما می باشد. اگر به صورت موردی بخواهیم به ویژگی های این بره اشاره کنیم : در اختیار قرار دادن 15 فیلتر متفاوت برای اعمال بر روی تصاویر ، در دسترس بودن +2 افکت شگفت انگیز برای زیبا کردن تصاویر، در اختیار قرار دادن بیش از 1 استیکرهای مختلف ،امکان حذف قرمزی چشم و .

دانلود بهترین لانچر آندروید بدون تبلیغ (6 بره)

معرفی 5 بازی آندرویدی برای یادگیری رانندگی

 

InstaSize-Photo Editor Pro بره ای مفید و کم حجم در زمینه ی ویرایش حرفه ای و تبدیل اندازه عکس ها در اندروید می باشد. اگر از کاربران  اپلیکیشن محبوب اینستاگرام  باشید حتما با مشکلاتی که هنگام آپلود تصاویر افقی یا عمودی ایجاد می شود درگیر بوده اید. برای حل این مشکل ابزاری مانند InstaSize-Photo Editor Pro  بسیار موثر خواهد بود ، بره ای که با آن بتوانید سایز عکسهایتان را به اندازه دلخواه درآورده و آنها را بصورت کامل و بدون برش با دوستان و فالورهای خود به اشتراک بگذارید. برخی از ویژیگی های کلیدی این بره عبارتند از : فونت های جذاب برای افزودن متن به تصاویر  ،دارا بودن افکت زیبا برای ساخت آثاری هنری ، افزودن استیکر های جذاب روی تصاویر  و امکان تغییر اندازه تصاویر به سایز استاندارد و اینستاگرام.

S Photo Editor – Collage Maker یک ویرایشگر تصاویر هوشمند و فوق حرفه ای می باشد که توسط تیم GOMO S Team برای اندروید منتشر شده است.این بره که در سال 218 معرفی شده است تا کنون بیش از 1 میلیون دانلود داشته است. این نرم افزار بی نظیر ،گوشی هوشمند شما را به یک دوربین نیکون و یا کانن تبدیل می کند! مجموعه ابزار ویرایشی به کار برده شده در این اپلیکیشن ، باعث می شود تا بر روی هر قسمتی از عکس که تمایل دارید ویرایش داشته باشید . در میان ویژگی های جذاب “اس فتو ادیتور برچسب ها از هر چیز دیگری کاربر را جذب خود می کند، به صورتی که با استفاده از آن ها حتی می توان فرم شکم خود را به صورت شش تکه در آورید! بیش از 15 فیلتر جذاب در این بره وجود دارد. برخی از ویژگی های کلیدی این بره عبارتند از : برطرف سازی چین و چروک پوست و شفاف کردن آن ،ایجاد گالری خصوصی از تصاویر با قابلیت قرار دادن رمز عبور بر روی آن ها ، برچسب های متنوع و خیره کننده برای ویرایش های حرفه ای ،اعمال افکت های پویا بر روی تمامی تصاویر و پشتیبانی از فیلتر آینه برای ساخت یک کپی در کنار خود تصویر.

احتمالا با این بره آشنا و محبوب سر و کار داشته اید . یک بره حرفه ای با کلی قابلیت های فراوان که شما را از هر بره و ابزار دیگری بی نیاز می کند. شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها افکت فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید و رنگ و رویی تازه را به عکس هایتان ببخشید! نکته قابل توجه این نرم افزار دانلود +5 میلیونی فروشگاه گوگل پلی است که مطمئنا نظر هر کاربر اندرویدی را جلب می کند. برخی از ویژگی های کلید این بره عبارتند از : امکان افزودن متن به تصاویر با فونت ها، رنگ ها و استایل های فوق العاده زیبا ، امکان طراحی روی تصاویر توسط شما با استفاده از قلم ، امکان افزودن تصاویر، اشیاء دلخواه جذاب و کلیپ ارت های متنوع به عکس ها ،دارا بودن قاب (فریم) هایی بسیار زیبا و شیک برای دور تصاویر و دارا بودن افکت هایی فوق حرفه ای برای اعمال برروی تصاویر.

 

با نصب بره MOLDIV by JellyBus گوشی خود را به یک ویرایشگر حرفه ای عکس تبدیل کنید.  فیلتر های زیبایی به خصوص برای تصاویر سلفی در این بره ارائه شده است و همچنین انواع اشکال مختلف وجود دارد که می توانید به تصاویر خود اضافه کنید. فیلتر های این بره در ۱۲ دسته مختلف قرار داده شه است کهدر کل ۱۸۰ نوع هستند. برخی از ویژگی های کلیدی این بره عبارتند از : اثر Blur در زمان واقعی، قابلیت های متناسب برای دوربین پیشرفته و ۱۸۰ قاب شیک و زیبا.

 

این بره آنقدر در بین کاربران ایرانی محبوب است که خیلی لازم به توضیح اضافه ای در مورد آن نیست.  وجود ویژگی هایی مانند فیلترهای بسیار جذاب و جدید و همچنینافکت های منحصر به فردی که درون این بره وجود دارد ، این بره را تبدیل به بره ای محبوب برای ویرایش عکس در آندروید کرده است.

 

بره YouCam Perfect Selfie Photo Editor یک بره بسیار عالی جهت ویرایش تصاویر می باشد. این بره ی بسیار عالی یک مجموعه ابزار بسیار کامل را جهت ویرایش تصاویر به شما عرضه می کند که به کمک آن ها می توانید به راحتی تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش کنید. استفاده از قاب های مختلف برای تصاویر، تشخیص خودکار چهره در تصاویر برای قرار دادن افکت های مختلف، استفاده از استیکر های مختلف در تصاویر، دارای بخش تغییر سایز قسمت های مختلف صورت و ناپدید کردن چین و چروک های صورت از جمله ویژگی های این بره می باشد.

 

یکی از بره های مفید در زمینه ی تایپوگرافی و ویرایش حرفه ای تصاویر اندروید می باشد که بصورت رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده و موفق به کسب امتیاز ۴.۳ از ۵ از سوی کاربران شده است.با نصب این بره عکس های خود را هنری تر کنید و .

 

تفاوت این نرم افزار با سایر نرم افزار های مشابه در سادگی استفاده از آن است به صورتی که هر کاربر مبتدی می تواند به صورت کاملا حرفه ای به ویرایش فیلم های خود بپردازند! این بره کیفیتی فراتر از HD را برای کاربران خود فراهم کرده و تنها نرم افزاری است که قابلیت وارد کردن و ایجاد فیلم های 4K از جدیدترین دوربین های روز را داراست. همین ویژگی باعث محبوبیت هر چه این نرم افزار شده است. این اپلیکیشن یک استودیو طراحی و ویرایش کامل فیلم است و بهترین ابزار ها را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

دارو برای درد عضلات پا

 

Face Editor Premium  یک بره ویرایش عکس است که به صورت اختصاصی بر روی صورت کار می کند و می توانید رنگ و رویی را به چهره خود با این بره بدهید. این بره که توسط کمپانی Scoompa طراحی و به صورت رایگان عرضه گردیده، قابلیت های متنوع و جالبی را نظیر امکان استفاده از انواع پودرها، رژ لب ها و ارائه می دهد، امکان از بین بردن جوش های کوچک و بزرگ، درخشان کردن هر چه چشم ها و حتی امکان استفاده از خالکوبی و برچسب از جمله امکانات این بره می باشد.

 

دانلود بهترین لانچر آندروید بدون تبلیغ (6 بره)

معرفی 5 بازی آندرویدی برای یادگیری رانندگی

5 تا از بهترین بره های آموزش تلفظ زبان انگلیسی برای آندروید (رایگان و پولی)

معرفی 5 بره کاربردی برای آندروید

سینمای ایران و جهان

والپیپر های سریال وایکینگ ها با کیفیت بالا (گوشی و کامپیوتر)


لیست سریال های 219 از نتفلیکس

فیلم مهمان خانه شکوفه نو : مهناز افشار و اوشین


تیزر پسر جهنمی 3 (Hellboy 219)

 

محبوب ترین مطالب ماه

دانلود کامل فیلم تنگه ابوقریب کیفیت عالی برای پخش خانگی

بازگرداندن ویرایشگر وردپرس 5 به حالت قدیمی و کلاسیک


1 فیلم برتر سال 218 از نظر مجله کایه دو


نقد و بررسی قسمت 12 فصل 5 سریال وایکینگ ها

تازه ترین مطالب


آموزش باز کردن فایل با پسوند .

والپیپر های سریال وایکینگ ها با کیفیت بالا (گوشی و کامپیوتر)


حذف رایت پروتکت فلش مموری در ویندوز و مک


ریموت لمسی نیسان GT-R با تکنولوژی بالا


لیست سریال های 219 از نتفلیکس

دانلود کامل فیلم تنگه ابوقریب کیفیت عالی برای پخش خانگی

مقاله های آموزشی


آموزش باز کردن فایل با پسوند .


حذف رایت پروتکت فلش مموری در ویندوز و مک

لینک مستقیم مشاهده سوابق بیمه به همراه آموزش

روش اضافه کردن زیرنویس در ایفون (ios) [تصویری]

گوناگون

تفاوت بین ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی و نحوه تشخیص آن

ترفند هایی در آرایش برای بزرگتر نشان دادن چشم ها

گوشی Vivo nex با دوربین پاپ آپ و تکنولوژی اسپیکر لرزشی معرفی

دانلودی ها

دانلود کامل فیلم تنگه ابوقریب کیفیت عالی برای پخش خانگی


معرفی و دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع


پروژه آماده افترافکت برای جشن تولد

فیلم های جدید ایرانی برای اخر هفته چهار راه استانبول و تگزاس

بیشترین مطالب بازدید شده


زمان پخش فصل 8 سریال game of thrones [بروزرسانی]

زمان پخش ادامه فصل 5 قسمت 11سریال وایکینگ ها(vikings)

دانلود قسمت 1 تا 16 سریال گلشیفته ، [همه کیفیت ها]

دانلود سریال ممنوعه قسمت 1 تا 11 (همه کیفیت ها)

 

خوش آمدید ، وارد شوید.

بازگردانی رمز شما

یک رمز به شما فرستاده شد.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *