داروی گیاهی برای رشد سریع موی ابرو

خواص دارویی و گیاهی

اگر شما نیز دارای ابروهای کم پشتی هستید و دوست دارید در کوتاه ترین زمان ممکن رشد ابروهای خود را تقویت کنید پیشنهاد میکنیم ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.
مواد طبیعی و خانگی زیر سال هاست در کشورهای مختلف برای رشد موهای سر و ابرو به کار می روند. به ویژه روغن نارگیل که هزاران سال است در کشورهایی مانند هند برای تقویت ریشه های مو استفاده می شود و پیشنهاد اول سایت کوکا برای شما نیز استفاده از روغن نارگیل طبیعی و اصل می باشد.

روغن کرچک یکی از موثرترین راه های تقویت رشد ابرو است. این روغن حاوی پروتئین، ویتامین ها، اسید های چرب و آنتی اکسیدان ها است که فولیکول های مو را تقویت می کند و باعث رشد موی ابرو می شود.

روش استفاده

یک سواب پنبه را در روغن کرچک خام فرو کرده و روی هر ابرو بگذارید.
ابروها را با نوک انگشتان 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید.
بگذارید به مدت 3 دقیقه یا یک شب بر روی ایروها بماند.
با آب ولرم بشویید.
این کار را چندین هفته تکرار کنید تا نتیجه ی آن را ببینید.

نکته: اگر روغن کرچک باعث سوزش ابرو ها می شود نباید از آن استفاده کنید.داروی گیاهی برای رشد سریع موی ابرو

برای پر کردن ابروهای متراکم می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید. پروتئین های مختلف و همچنین مواد مغذی مثل ویتامین E و آهن در روغن نارگیل باعث رشد ابروها و ضخیم تر شدن آن ها شده و ابروها را تیره تر می کند.

روش استفاده

چند قطره روغن نارگیل گرم را روی ابروها بمالید.
چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید.
بگذاید یک شب بر روی ابرو بماند.
صبح روز بعد آن را با آب گرم بشویید.
این کار را 1 تا 2 ماه انجام دهید تا تغییرات را متوجه شوید.

روغن زیتون هم برای ابروهای شما مناسب است. روغن زیتون غنی از ویتامین E بوده و می تواند رشد موهای ابروی شما را سریعتر و ضخیم تر کند.

روش استفاده

قبل از خواب ابروهای خود را با روغن زیتون گرم به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید یک شب بر روی ابرو بماند و روز بعد با آب گرم بشویید.
پس از آن یک مخلوط حاوی 1/2 قاشق چای خوری روغن زیتون و چند قطره عسل تهیه کنید. آن را بر روی ابروها بگذارید و چند دقیقه ماساژ دهید. بگذارید 3 دقیقه بماند و سپس با آب گرم شستشو دهید.

آب پیاز باعث رشد سریع تر ابرو می شود. آب پیاز دارای گوگرد است که بافت های کلاژن مورد نیاز برای رشد ابرو را بهبود می بخشد و فولیکول های مو را تقویت می کند.

روش استفاده

آب یک پیاز کوچک را بگیرید.
ابرو ها را با آب پیاز به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید.
اجازه دهید خشک شود و سپس با آب سرد بشویید.
این درمان را یک بار در هفته انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

موی ابرو از پروتئین کراتین تشکیل شده اند و تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است. بنابراین، می تواند به بهبود سلامت موهای ابرو کمک کرده و ابروهای شما را ضخیم سازد.

روش استفاده

زرده ی تخم مرغ را از سفیده جدا کنید.

زرده را بزنید تا حالت خامه ای پیدا کند.
آن را بر روی ابرو ها بمالید و بگذارید 15 – 2 دقیقه بماند، سپس با آب سرد شستشو دهید.
از این روش یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.

تخم شنبلیله هم می تواند باعث رشد ابرو و ضخیم تر شدن ابرو ها شود. تخم شنبلیله غنی از پروتئین و همچنین اسید نیکوتینیک و لسیتین است که باعث رشد موی ابرو شده و در بازسازی فولیکول های مو هم کمک می کنند.

روش استفاده

تخم شنبلیله را به مدت 5 ساعت بخیسانید و خمیری از آن تهیه کنید.
روغن نارگیل یا روغن بادام به آن اضافه کنید و به وسیله ی برس بر روی ابروها بمالید.
بگذارید یک شب بر روی ابروها بماند و سپس با آب گرم بشویید.
این به مدت 2 ماه و 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

آلوئه ورا دارای آنزیم ها و خواص مرطوب کننده است که فولیکول های مو را تقویت می کنند و ابروهای شما سریعتر رشد کرده و ضخیم تر می شوند.

روش استفاده

ژل را از یک برگ آلوئه ورا جدا کنید و به آرامی آن را بر روی ابروها ماساژ دهید. اجازه دهید تا 3 دقیقه بر روی ابرو بماند و سپس با آب گرم بشویید.

لیمو باعث ضخیم تر شدن ابرو می شود. لیمو غنی از ویتامین های C و B، اسید فولیک و دیگر مواد مغذی است که رشد ابرو را افزایش می دهد.

روش استفاده

یک برش لیمو را بر روی ابرو خود بگذارید و بعد از 2 دقیقه با آب گرم بشویید.
در روشی دیگر آب یک لیمو ترش تازه را با 1/4 فنجان روغن نارگیل ترکیب کنید و بگذارید حداقل 15 روز در یک محل خنک و خشک بماند. پس از آماده شدن، هر شب قبل از خواب آن را بر روی ابروها مالیده و صبح روز بعد آن را بشویید.

نکته: پس از استفاده از لیمو تا 2 ساعت در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید زیرا می تواند رنگ مو را روشن کند.

شما می توانید از شیر برای رشد موی ابرو استفاده کنید. شیر حاوی پروتئین و همچنین سایر مواد مغذی است که ریشه مو را تغذیه کرده و رشد مو را بهبود می بخشد.

روش استفاده

مقداری شیر در یک کاسه بریزید.
با چوب پنبه بر روی ابرو ها بمالید.
بگذارید تا خشک شود و سپس آن را با آب گرم بشویید.
تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه این روش را ادامه دهید.

سیر در رشد ابروها کمک می کند، ولی با سوزش فراوان همراه است، روش استفاده آن به این صورت است که ، سیر را از وسط نصف کرده و کمی فشار دهید تا آب بیاندازد ،و بعد به موهای ابروی تان بمالید و آن ها را شانه کنید و بگذارید به مدت چند ساعت بماند.
بهترین راه حل پیشنهادی به خانم ها این است که یک عدد سیر را رنده نموده، آب آن را در جهت رویش ابرو روی ابروها کامل قرار دهند. پس از آنکه سیر خشک شد با آب ولرم ابروها را در جهت رویش شستشو داده و حداقل روزی دوبار به این کار ادامه دهند.
زمانی که سیر روی ابرو خشک شده با ناخن سیر را از روی ابرو پاک نکنید.
افرادی که به سیر آلرژی دارند و پوست شان ملتهب می شود از این روش استفاده نکنند.
نکته آخر اینکه اجازه ندهید سیر به مدت طولانی روی پوست بماند چون باعث سوختگی می‌شود.

اگر می توانید بوی تند رز ماری را تحمل کنید و یا حتی بویش را دوست دارید. روغن رزماری یک درمان گیاهی فوق العاده موثر است.

ابرو را هر شب با روغن روزماری ماساژ دهید و بگذارید جذب پوستتان شودو صبح‌ها بشویید. تاثیر رز ماری را بعد از یک ماه مطمئن باشید خواهید دید. البته ممکن است بعد از مدتی باعث قرمزی و التهاب شود که تا حدی طبیعی است. اما اگر سوزش آن زیاد بود درمان دیگری را جایگزین کنید.

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینیدداروی گیاهی برای رشد سریع موی ابرو

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

ابروهای پهن و پرپشت، معمولا مورد پسند اکثر افراد است و چشمان شما را زیباتر نشان می‌دهد درحالی‌که ابروی نازک، کوتاه و کم‌پشت سن فرد را بالاتر می‌برد. بسیاری از افراد آن‌قدر ابروهایشان را برمی‌دارند که درنهایت مجبورند تا پایان عمر ابروهایی نازک و کم‌پشت را تحمل کنند. گاهی اوقات هم نازک و کم‌پشت شدن ابروها حاصل بالا رفتن سن، کمبود برخی مواد مغذی، استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت یا مشکلاتی مثل کم‌کاری تیروئید، اگزما و آلوپسی (ریزش مو) است. درمان‌های پزشکی مانند شیمی‌درمانی و پرتودرمانی هم باعث ریزش موها به‌ویژه ابروها می‌شود. با این مقاله از «چطور» همراه باشید، می‌خواهیم چند درمان خانگی طبیعی برای تقویت ابرو به شما معرفی کنیم.داروی گیاهی برای رشد سریع موی ابرو

استفاده از روغن کرچک یکی از راه‌حل‌های مؤثر برای افزایش رشد ابروهاست. این روغن شامل پروتئین، انواع ویتامین‌ها، اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌ها‌یی است که فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کنند و موجب رشد مو می‌شوند. به‌علاوه، این روغن برای مبارزه با هرگونه میکروارگانیسم که مانع رشد مو‌های ابرو می‌شود، مفید است. برای پرپشت کردن ابرو به‌وسیله‌ی روغن کرچک، مراحل زیر را دنبال کنید:

توجه داشته‌ باشید که اگر روغن کرچک باعث هرگونه تحریک یا سوزش پوستی شد، استفاده از آن را متوقف کنید.

روغن نارگیل برای تقویت ابرو و لذت بردن از ابروهای پهن و پرپشت، بسیار مفید است. پروتئین‌های مختلف و مواد مغذی موجود در روغن نارگیل، ویتامین E و آهن موجود در این روغن، باعث سالم ماندن ابرو و پرپشتی آن می‌شود و می‌تواند باعث تیره‌تر شدن ابروهای شما شود.

روغن زیتون برای تقویت ابرو بسیار مفید است. از آنجایی‌که این روغن سرشار از ویتامین E است، روی پرپشت و ضخیم شدن ابروها تأثیر زیادی دارد و ابروها را تیره‌تر می‌کند.

روش اول:

روش دوم:

یکی از این دو روش را یک‌بار در روز انجام بدهید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید.

آب پیاز به رشد سریع‌تر و تقویت ابرو و متراکم‌تر شدن آنها کمک می‌کند. آب پیاز حاوی گوگرد است که بافت کلاژنی مناسب و موردنیاز برای رشد ابروها را بهبود می‌بخشد. از طرفی فولیکول‌های مو را هم تقویت می‌کند.

این روش را یک‌بار در روز برای چند هفته تکرار کنید.

جنس موی ابروها از پروتئین کراتین است و تخم‌مرغ منبع عالی پروتئین به‌شمار می‌رود. بنابراین به بهبود سلامت، ضخیم شدن و تقویت ابرو کمک می‌کند.

این روش درمانی را یک یا دو بار در هفته تکرار کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید.

بذر شنبلیله هم جزو دانه‌هایی است که به تقویت ابرو و افزایش ضخامت موهای ابرو کمک می‌کند. این بذر سرشار از پروتئین، نیکوتین و لسیتین که برای رشد و تقویت ابرو مؤثر است. بذر شنبلیله به بازسازی فولیکول‌های مو کمک می‌کند.

این روش درمانی را ۲ تا ۳ بار در هفته به‌مدت ۲ ماه ادامه بدهید.

آلوئه‌ورا دارای خواص مرطوب‌کنندگی و حاوی آنزیم‌هایی است که فولیکول‌های مو و ابرو را برای رشد سریع‌تر و ضخیم‌تر تغذیه می‌کند. آلوئه‌ورا پوست اطراف ابروها را هم بسیار نرم و لطیف می‌کند.

روش اول:

روش دوم:

برای کسب نتیجه‌ی بهتر یکی از این روش‌ها را یک‌بار در روز انجام بدهید.

لیمو ابروهای‌ شما را براق می‌کند و می‌تواند برای رشد موهای ابرو و ضخیم‌تر شدن تارهای آنها مفید باشد. لیمو ترش سرشار از ویتامین C و B، اسید فولیک و سایر مواد مغذی است که کیفیت رشد موهای ابرو را بالاتر می‌برد.

روش اول:

روش دوم:

هرکدام از این روش‌ها را یک‌بار در روز برای پرپشت شدن ابروهایتان انجام بدهید. زمانی‌که این محلول را روی ابروهایتان می‌زنید، تا ۲ ساعت در معرض نور آفتاب قرار نگیرید چون لیمو باعث روشن شدن رنگ ابروها می‌شود.

شیر هم جزو موادی است که به پرپشت کردن ابرو و ضخیم‌تر شدن آنها کمک می‌کند. شیر سرشار از پروتئین و بسیاری مواد مغذی دیگر است که ریشه‌‌ی مو را تغذیه می‌کنند و رشد موها را بهبود می‌بخشد.

این روش درمانی را تا رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب ادامه بدهید.

داروی گیاهی برای رشد سریع موی ابرو

دوستان عزیزم توجه داشته باشید که یک رژیم غذایی سالم برای داشتن ابروهایی سالم و پرپشت ضروری است. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم برخی مواد غذایی سالم را که برای رشد سریع موها مفید هستند به شما معرفی کنیم.

دوستان عزیزم در صورت نیاز می‌توانید از مولتی‌ویتامین، مکمل‌های غذایی و یا تقویت‌کننده‌های مو هم استفاده کنید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

کارشناسی ارشد، ادبیات نمایشی خوندم. نمایشه و فیلمه می نویسم و عاشق هنر و روانشناسی ام. خوش شانس بودم که با «چطور» آشنا شدم و حالا عضوی از تحریریه این مجموعه و در خدمت مخاطبین درجه یک این نشریه هستم.

سلام خسته نباشید بابت مطالب مفیدتون متشکرم
موهای من کش میان چکارشون کنم ؟

سلام
ممنونم از انرژی خوبتون
احتمالا موهای شما در اثر استفاده از مواد شیمیایی مثل دکلره یا مشابه اونها دچار آسیب شده توصیه می‌کنم اگر براتون مقدور موهاتونو کوتاه کنید و اگر هم این کار ممکن نیست سعی کنید با انواع روغن‌های مناسب موها اونها رو تقویت کنید.

ممنون از مطالب مفیدتون.

سلام
خوشحالم که براتون مفید بوده

سلام دوست عزيز مقاله خوبي بود و سپاس از تنوع موضوع.

سلام
سپاس از شما که پیگیر مقالات ما هستید

مد و زیبایی

علل ورم صورت و ۶ راهکار موثر برای درمان آن

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو


علت جوش روی سینه و ۸ روش درمان خانگی آن


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر

فواید پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل

درمان التهاب لثه؛ انواع درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری

نظریه هدف گذاری لاک؛ ۵ اصل برای تعیین اهداف معنی‌دار و چالش‌برانگیز

چطور بازدهی تبلیغات بنری را بالا ببریم؟


معرفی کتاب شغلی که زندگی‌ست

برای سفر به شمال کدام شهرها را انتخاب کنیم؟


شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۸

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

معروف ترین آشپزهای جهان که در حرفه‌ خود بهترین هستند


سالم ترین میوه های جهان را بشناسید

فینگرفود؛ خوشمزه‌ترین فینگرفودهای دنیا

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

رشد ابرو و مژه در سه روز : برای داشتن ابرو و مژه پرپشت نیاز به صرف هزینه های زیاد نیست فقط کافیه این ویدیو رو ببینی تا بفهمی با ساده ترین مواد خانگی میتونی ابرو و مژه های پرپشتی داشته باشی . سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا شما رو به دیدن این ویدیو دعوت میکنه.

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *