بهترین قرص برای باز شدن پریود

خواص دارویی و گیاهی

بهترین قرص برای باز شدن پریود

نوتروپنی چیست؟ در مورد این عارضه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا نوتروپنی نوعی بیماری محسوب می شود یا فقط شرایطی است که می تواند باعث بروز بیماری شود؟ علائم نوتروپنی چیست و چگونه باعث بروز مشکل می شود؟ آیا می دانید چگونه میتوان از این عارضه پیشگیری کرد و یا آن را تشخیص داد؟ در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام می خواهیم به بررسی نوتروپنی بپردازیم. نوتروپنی چیست؟ نوتروپنی زمانی رخ می ‌دهد که تعداد نوتروفیل بسیار کمی دارید. نوتروفیل نوعی سلول‌ خونی

آدرال معمولاً برای درمان ADHD  و نارکولپسی یا حمله خواب استفاده می گردد. در بعضی موارد، این دارو ممکن است برای زنان شیرده نیز تجویز شده باشد. اما آیا مصرف این دارو در این دوران ایمن است؟ در این بخش از داروهای دکتر سلام به بررسی این دارو پرداخته و پاسخ همه سوالات در مورد نحوه مصرف آدرال، مصرف آن در دوران شیردهی و اینکه آیا عوارض خاصی بر نوزاد دارد یا ایمن است، صحبت خواهیم کرد. آدرال چیست؟ آدرال یک ترکیبی از دو داروی

در مورد کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (CoolSculpting)  چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید یکی از موارد استفاده از کرایولیپولیز برای بازوها است تا بتوان چربی های اضافه در بازوها را حذف کرد؟ عوارض کرایولیپولیز چیست؟ تفاوت بین کرایولیپولیز و پیکرتراشی چیست؟ آیا میتوان از این روش در دوران بارداری هم استفاده کرد؟ اگر می خواهید در مورد این روش درمانی زیبایی، اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله از بخش پزشکی و زیبایی دکتر سلام را با دقت بخوانید. کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (پیکرتراشی سرد) چیست؟ کرایولیپولیز

اختلالات مفصل فکی گیجگاهی ، بر لولایی که فک بالا و پایین را متصل می کند، تاثیر می گذارد که می تواند باعث سردرد شدید و درد مزمن شده و عمل جویدن را سخت کند. طبق آمار موسسه ملی تحقیقات دندانپزشکی و جراحی زیبایی فک و صورت،  اختلالات مفصل فکی گیجگاهی بر 5 تا 12 درصد از مردم آمریکا  تاثیر می گذارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی و فیزیوتراپی و ارتوپدی دکتر سلام می خواهیم به بررسی درمان اختلالات مفصل فکی گیجگاهی با کمک

هورمون رشد (GH) یکی از هورمون های متعددی است که توسط غده هیپوفیز مغز ترشح می شود. همچنین این هورمون به عنوان هورمون رشد انسانی (HGH) یا سموتوتروپین نیز شناخته می شود. آیا می دانید کاهش یا افزایش این هورمون در بدن چه عوارضی را به دنبال خواهد داشت؟ چگونه میتوان تشخیص داد که این سطح این هورمون در بدن چقدر است؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام در مورد آزمایش هورمون رشد صحبت خواهیم کرد. هورمون رشد (GH) چیست؟ نقش هورمون رشد بهترین قرص برای باز شدن پریود

روغن سیاه دانه از دانه های این گیاه پرخاصیت که با های گوناگونی مثل سیاه تخمه، سنوخ سیاه، شونیز، کمون هندی و شناخته می شود، بدست می

نوتروپنی چیست؟ در مورد این عارضه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا نوتروپنی نوعی بیماری محسوب می شود یا فقط شرایطی است که می تواند باعث بروز بیماری شود؟ علائم

آدرال معمولاً برای درمان ADHD  و نارکولپسی یا حمله خواب استفاده می گردد. در بعضی موارد، این دارو ممکن است برای زنان شیرده نیز تجویز شده باشد. اما

یکی از داروهایی که برای جلوگیری از حملات صرع تجویز می شود، توپیرامات یا توپاماکس (Topamax) است. در مورد این دارو چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید که

بهترین روغن سفت کننده پوست بدن چیست؟ چگونه میتوان از افتادگی پوست و شلی پوست گردن جلوگیری کرد؟ همه افراد سعی می کنند تا حدی که می توانند

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

باز شدن پریود یکی از مشکلاتیست که اغلب زنان آن را در دوره باروری خود تجربه می نمایند .عواملی مانند بارداری ،استرس فراوان ،کم خونی ،ابتلا به بیماری ها و عفونت های زنانه مانند تخمدان پلی کیستیک ،چاقی ،مصرف برخی از داروها و .می توانند پریود را به تاخیر بیندازند .بنابراین در این اوقات آیا می دانید باز شدن پریود چگونه امکان پذیر می باشد ؟برای دریافت پاسخ این سوال به توجه نمایید .

پریود ،خونریزی رحم ،قاعدگی و یا سیکل ماهانه عبارت است از خونریزی دیواره های رحم به مدت 3 الی 1 روز که به طور میانگین 7 روز می باشد .در این دوره خون و بافت های داخل رحم از واژن دفع گردیده و همین موضوع یکی از مهم ترین فواید پریود شدن می باشد .در زیر می توانید توضیحاتی مرتبط با پریود چیست با عکس را مشاهده کنید :

علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا که سبب به تاخیر افتادن پریود می شوند در برخی موارد ممکن است سفر زیارتی برای شما پیش آید که علاقمند باشید زودتر از موعد پریود شوید .در این زمان ها و برای رفع این دو حالت یاد شده می دانید از چه روش هایی استفاده کنید ؟روش های ارائه شده زیر را بخوانید تا در صورت لزوم بتوانید به راحتی برای باز شدن پریود و یا زودتر پریود شدن خود اقدام لازم را انجام دهید .بهترین قرص برای باز شدن پریود

بسیاری از گیاهان دارویی که می شناسید می توانند به عنوان یک گیاه قاعده آور در باز شدن پریود شما نقش بسزایی داشته باشند .بنابراین برای استفاده از دارو گیاهی برای جلو انداختن پریود حتما با یک پزشک زنان مشورت نمایید تا از عدم بارداری خود اطمینان یابید و در صورت عدم بارداری با راهنمایی های او از این گیاهان به اندازه استفاده نمایید .

مصرف ویتامین ث به عنوان یک داروی مکمل و مواد غذایی حاوی این ویتامین مانند انواع مرکبات ،سبزیجات برگ سبز ،فلفل دلمه و   از جمله  روشهايي براي زودتر پريود شدن می باشد .این ویتامین سبب ریزش دیواره رحم می شود و احتمال باز شدن پریود را در شما افزایش می دهد .

گیاه خوشبو و معطر جعفری می تواند با تحریک فعالیت های رحم و تخمدان یکی از گیاهان دارویی باز کننده سریع قاعدگی به شمار می آید.ترکیبات موثره موجود در این گیاه می تواند با انقباضات آرام رحمی سبب تحریک پریود گردند .بنابراین روی این گیاه حساب کرده و از دم نوش آن برای رفع این مشکل استفاده کنید .

زردچوبه با دارا بودن ترکیبات آننتی اکسیدانی می تواند سبب منظم شدن پریود و کاهش دردهای مربوط به آن در شما شود .شما می توانید از این ادویه مفید در تهیه غذاهایتان استفاده کرده و یا با تهیه چای زردچوبه پریودتان را باز نمایید .

زعفران یکی از آشنا ترین ادویه برای باز شدن پریود و تسهیل روند زایمان طبیعی به شمار می آید .باز شدن پریود با زعفران با استفاده از دم کرده زعفران صورت می پذیرد .این نوشیدنی علاوه بر باز شدن پریود سبب تسریع و تسهیل روند زایمان طبیعی می گردد .فراموش نکنید مصرف زعفران در دوران بارداری به علت سقط جنین ممنوع بوده و افراط در مصرف آن موجب مسمومیت می گردد .

مصرف این میوه خوشمزه در باز شدن قاعده فوق العاده موثر می باشد .این میوه طبع گرمی دارد و به عنوان دارویی خواب آور ،گرم و قاعده آور شناخته شده است .

کنجد این دانه ریز روغنی قدرتمند ترین دانه قاعده آور است .اگر از بی نظمی های پریود خود رنج می برید کافیست مقداری کنجد را با چند عدد نخود درون آبی بجوشانید و پس از پخته شدن نخودها این دم نوش گیاهی را بنوشید .

یکی از راه های زود پریود شدن استفاده از گیاهی به گزعلفی می باشد . مصرف این گیاه  به صورت دم نوش در زنانی که قصد زیارت دارند برای جلو انداختن پریود بسیار اثر بخش است .پس از مصرف دم نوش این گیاه بین سه تا دوازده روز زودتر از موعد قبل پریود خواهید شد.

 تخم کرفس ،تخم گشنیز ،تخم میخک ،زنجبیل ،آویشن ،سیاه دانه ،تخم پیاز و تخم یونجه از گیاهان و تخم های گیاهی موثر برای باز شدن قاعده به شمار می آیند .البته بازشدن پریود با شنبلیله و گیاهانی مانند رازیانه ،بادرنجبویه ،گل گندم ،بابونه ،بومادران و برگ سنا و گیاه پنج انگشت نیز می تواند موثر به شمار آید .

مصرف برخی از مکمل های گیاهی حاوی گیاه دونگ کویی،گیاه توت مار ،گیاه دم شیر و گیاه صد تومانی با تجویز و صلاحدید پزشک می تواند برای تحریک پریود سودمند به شمار آید .این مکمل ها جریان خون درون رحم را بهبود بخشیده و با بهبود چرخش کلی قاعدگی سبب ریزش دیواره رحم و شروع پریود در زودتر از موعد زمانی خود می شوند .

سایر راه هایی که می بایست برای باز شدن پریود بدان توجه کنید شامل موارد زیر می باشد .شما با جمعبندی مطالب این مقاله و عمل به دستورات آن می توانید چرخه جنسی و قاعدگی خود را تنظیم نمایید .در ادامه سایر روش های موثر در این زمینه را به شما معرفی می کنیم :

استرس فراوان سبب به تاخیر افتادن قاعدگی می شود .افزایش سطح استرس با اثر بر روی هیپوتالاموس سبب برهم خوردن توازن هورمونی در شما می شود و با اختلال در عملکرد هورمون ها منجر به بروز قاعدگی های نظم در شما می گردد .بنابراین توصیه می کنیم استرستان را مدیریت کرده و از قرار گرفتن در محیط های استرس زا خودداری نموده و برای رهایی از استرس ها یوگا و مدیتیشن را امتحان کنید .

گرفتن دوش آب داغ روند عملکرد رحم برای زودتر پریود شدن را تسهیل نموده و در باز شدن قاعدگی موثر است .این روش با کاهش سطح استرس شما و آرامش بخشیدن به شما در باز شدن قاعدگی شما تاثیر گذار است .

در صورتی که از اضافه وزن رنج می برید بهتر است بدانید مسیر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را هموار می نمایید .چاقی و اضافه وزن با برهم ریختن نظم میان هورمون ها و تجمع چربی در محدوده شکمی سبب برهم خوردن چرخه قاعدگی و به تاخیر انداختن زمان آن می شوند .

انجام ورزش های سنگین در عقب افتادن پریود و یا نظم شدن آن نقش اساسی دارد .این تمرینات با کاهش سطح هورمون زنانه استروژن در خونتان سبب به تاخیر انداختن زمان پریودتان می شوند .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  © 213 – 217 salamatweb.ir


همه داروهای قاعده آور، منجر به سقط جنین نیز می شوند؛ بنابراین قبل از استفاده از آنها می بایست از عدم بارداری مطمئن بود.

دلایل متفاوتی وجود دارند که ممکن است بخواهید زودتر پریود شوید. ممکن است از سندرم پیش از قاعدگی خسته شده اید و آماده هستید که هرچه زودتر پریود شوید. شاید می خواهید هفته ی دیگر به مسافرت بروید و می خواهید تا آن موقع پریودتان تمام شده باشد. یک دلیل جدی تر می تواند آن باشد که نگران هستید که حامله اید و فقط مدرکی می خواهید که ثابت کند، نیستید. متاسفانه، هیچ راه قطعی برای زودتر پریود شدن وجود ندارد. این یک روند طبیعی است و تحت کنترل شما نیست. هرچند، انتخاب های شیوه زندگی مانند کاهش استرس، خوردن ویتامین C و استفاده از گیاهان می تواند بدنتان را تحریک کند تا به صورت طبیعی قاعدگی تان را آغاز کند.


قاعده آورهای طبیعی و گیاهی

گل زعفران
 مهم‌ترین و آشناترین خوراکی برای زود پریود شدن دم‌کرده زعفران است. قاعده آوری که باید به صورت غلیظ 1 روز قبل از شروع عادت میل شود. می‌توانید 1 گرم زعفران را در یک لیتر آب جوش دم کرده، هر روز 3 وعده (و هر بار یک استکان) از آن بنوشید.بهترین قرص برای باز شدن پریود


نکته:

افراط در مصرف زعفران منجر به ایجاد مسمومیت و حتی مرگ می‌شود.
مصرف زیاد زعفران در دوران بارداری نیز باعث سقط جنین می‌شود. 

پودر یا برگ حنا
طبع حنا سرد و خشک و گاه گرم و خشک است. حنا یکی از بازکننده‌های سریع و قاعده آورهاست. می‌توانید چند عدد کپسول خالی از داروخانه تهیه کرده وآن‌ها را پر از حنا کنید و هر روز صبح و شب 2 تا 3 عدد از آن‌ها را ببلعید. بهتر است برای تعدیل سردی حنا، کمی کتیرا نیز در دهان بمکید. حنا علاوه بر قاعده‌آوری، برای ورم‌های گوارش، ورم طحال، مشکلات زنانه و ترشحات عفونی نیز مفید است.

سبزی گشنیز
خوردن سبزی گشنیز و همچنین یک تا دو استکان دم‌کرده تخم گشنیز در روز قاعده‌آور است.
یک قاش چای‌خوری تخم گشنیز را در یک استکان آب جوش دم کنید و پس از صاف‌کردن آن را میل نمایید. این دم‌نوش برای ناراحتی‌های معده نیز مفید خواهد بود.
همچنین نوشیدن روزی یک استکان آب جعفری نیز باعث زود پریود شدن می‌شود.

میوه انبه
انبه از جمله میوه‌های قاعده‌آور است و خوشبختانه در این سال‌ها به وفور یافت می‌شود. بهتر است که افراد سرد‌مزاج از خوردن آن دریغ نکنند، به خاطر بسپارید که انبه فوق‌العاده خواب‌آور است.
کنجد سریع‌ترین قاعده‌آور
مقدار 15 گرم کنجد را آسیاب نموده، در دو لیوان آب‌جوش بریزید و شیره آن را بگیرید و هر روز صبح‌ و شب‌، هر بار یک لیوان از آن بنوشید. این معجون برای زایمان آسان بسیار مفید است و همانند آمپول‌‌فشار عمل می‌کند. 

گز علفی
خانم‌هایی که می‌خواهند عادت ماهیانه خود را به خاطر رفتن به زیارت و هر دلیل دیگر جلو بیندازند، یک قاشق غذاخوری تخم شوید را با یک مشت گل‌گاو‌زبان دم کرده، سپس نیم سیر (75 گرم) گز انگبین (گز علفی) را خرد کرده به دم‌کرده اضافه نمایند بعد از نیم ساعت آن را صاف نموده نوش جان کنند.
این شیوه جلو انداختن و یا باز شدن در میان زنان استان کرمان آزموده شده و متداول است. زمان باز شدن از سه روز پس از مصرف دم نوش تا 12 روز حتمی است.


تخم‌ها و دانه‌های گیاهی قاعده‌آور

میخک، سورنجان، عاقرقرحا، جوز هندی، زنجبیل، آویشن، سیاه‌دانه، مصطکی، تخم‌پیاز، کباب چینی و تخم یونجه را به طور مساوی آسیاب کنید و یک قاشق چای‌خوری (سرخالی) از این مخلوط با اندکی عسل در 3 وعده میل کنید. این‌ها در طب سنتی مفتح یعنی باز‌کننده یا قاعدعه‌آور دارند.
1 گرم تخم‌کرفس و تخم‌شنبلیله و 5 گرم زنیان، تخم‌شوید و انیسون (گیاه تخم رازیانه را انیسون گویند.) را نیم‌کوب و مخلوط کرده؛ سپس آن‌ها را چهار قسمت کنید و هر قسمت را در 2 لیوان آب‌جوش دم کنید. پس از صاف‌کردن، صبح و عصر آن را بنوشید.

یک مثقال کاکنج (عروس پشت‌پرده)، مریم‌نخودی و گل بومادران را جوشانده با مقداری شکر سرخ مازندران مخلوط کنید و روزی 3 استکان صبح و ظهر و شب میل کنید.
برگ بید، گنه گنه، خربق سفید را به طور مساوی آسیاب کرده، تا پودر شوند؛ سپس ترکیب را در کپسول‌های خالی ریخته و روزانه سه تا شش عدد میل کنید. این داروی گیاهی از باز کننده‌های بسیار خوب به شمار می‌رود.
از دیگر گیاهانی که اثربخشی آن‌ها در زمینه تنطیم قاعدگی یا زود پریود شدن، شناخته شده و به شکل تکی یا ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل این موارد هستند:

گیاه سداب، میوه یا گیاه رازیانه، شاهی تازه، جعفری تازه یا خشک، گزنه، گل گیاه گل گندم، بادرنجبویه، گیاه پنج انگشت، گل زعفران، بابونه، بومادران، نعناع و برگ سنا.

گاهی اوقات خانم‌ها روند طبیعی پریود شدن خود را کاملا از دست می‌دهند و این به دلیل پریود نشدن یا عقب افتادن دوره‌های قاعدگی به مدت چند روز است. علاوه بر درمان‌های دارویی که برای رفع این مشکل وجود دارد روش‌های خانگی و آسانی هم وجود دارد که به شما در داشتن یک پریود منظم و به موقع بسیار کمک خواهد کرد. 

نکته:
در کنار مصرف یک دم‌نوش گیاهی از بوییدن وانیل غافل نشوید. بوییدن وانیل سبب می‌شود تا حدی هورمون استرس در بدن شما کاهش یابد و به سریع‌تر شدن پریود کمک کند.
تاثیر این گیاهان روی همه افراد یکسان نیست اگر رازیانه به شما کمک نکرد به سراغ پنج انگشت بروید و همین‌طور ادامه دهید تا گیاه خودتان راپیدا کنید. 

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید. نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

سلام . وا !! عزیرم یه شدح حال بده..چرا میخای پریود بشی؟ نمیشه جلو بن

دازی..قرص اورژانسی بخوری هم ضمانتی نیست زود بشی ممکنه 2 هفته طول بکشه

روز چند سیکلت هستی؟


${Body}

بانک اطلاعات

بهترین قرص برای باز شدن پریود

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *